پرورش دهنده ارکیده برزیل از زیست توده برای گرم کردن گلخانه استفاده می کند

به همین دلیل، Sítio Kolibri از سال 2010 از سیستم گرمایش زیست توده برای گلخانه خود استفاده کرده است. این سیستم گرمایشی شرکت را قادر می سازد تا استفاده خود را از سوخت های فسیلی کاهش دهد و به انرژی های تجدیدپذیر روی آورد. در سال 2020 این شرکت یک دیگ بیومس جدید و کارآمدتر خریداری کرد.

تولید انرژی بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مسائل زیست‌محیطی صنعت گل‌کاری و در نتیجه جالب‌ترین امکان تغییر برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند برای بازار و مصرف‌کنندگان پایدارتر باشند. با استفاده از زیست توده برای تولید انرژی، می توان یک پتانسیل انرژی بزرگ را برای کاهش مشکلات زیست محیطی متحد کرد. علاوه بر انتشار کربن کمتر، زیست توده محصول جانبی چوب است و برخلاف سوخت‌های فسیلی، قابل تجدید است.

Regina Gruisen Breg، مدیر بازرگانی این شرکت می گوید: «شرکت ما از زیست توده جنگل های اکالیپتوس، که به عنوان جنگل های انرژی نیز شناخته می شود، استفاده می کند که به ویژه برای این منظور کشت می شود. “به طور معمول، اکالیپتوسی که ما از چوب استفاده می کنیم از ایالت سائوپائولو یا ایالت میناس گرایس است.”

Sítio Kolibri همچنین یک پروژه جدید را در می 2022 نهایی کرد: پانل های خورشیدی. “امروزه ما 4000 پنل خورشیدی در شرکت خود نصب کرده ایم. آنها با هم 1.5 مگاوات برق را تضمین می کنند. این معادل مصرف حدود 500 خانه است! این انرژی برای تامین انرژی مورد نیاز شرکت به طور 100٪ کافی است. و Sítio Kolibri را به یک شرکت خودکفا در انرژی تبدیل کنید.”

Sítio Kolibri شرکتی است که ارکیده Phalaenopsis را در برزیل، در شهر هولامبرا، در ایالت سائوپائولو پرورش می دهد. این شرکت بر روی رشد بهترین Phalaenopsis متمرکز است اما همیشه به دنبال انجام این کار همراه با پایداری است.

برای اطلاعات بیشتر:
رجینا گرویسن برگ
سیتیو کولیبری
[email protected]
www.sitiokolibri.com.br



منبع