پرورش دهندگان برنده جایزه می شوند و طرح جدید نمایشگاه تجاری بسیار قدردانی می شود

صبح روز 24 آگوست ساعت 7 صبح، در هازرسوود دورپ، هلند، برای نسخه جدیدی از نمایشگاه های گل و گیاه Plantarium و Groen-Direkt باز شد. رسما Plantarium|Groen-Direkt، پس از آنکه هر دو نمایشگاه در ابتدای سال جاری اعلام کردند که قرار است با هم ادامه دهند.



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
پلانتاریوم – گرون دایرکت
[email protected]
www.plantarium.nl


در غرفه ریشه های آفریقا، رین ون همرت و هانس بنتولسن حضور داشتند. آنها طیف گسترده ای از علف ها، درختچه ها، گیاهان بستر و گیاهان چند ساله خود را که همگی در مهد کودک آنها در کنیا رشد می کردند، ارائه کردند.

قالب جدید، در نتیجه همکاری، با هدف سازماندهی یک رویداد کامل، پس از روز اول موفق به نظر می رسد. در زمین نمایش، خبرنگار ما شنید که امسال از نظر چیدمان “خیلی بهتر” است. او گفت: “شما از همه چیز عبور می کنید و به طور خودکار چیزهای بیشتری را می بینید.”

جایزه بهترین معرفی بازار توسط رئیس هیئت داوران، آقای لوک دی بروین، سازنده تأثیر در ympa و یکی از بنیانگذاران جامعه سبز از بلژیک، اهدا شد.

هیئت منصفه به اتفاق آرا به Wild & Inheems رأی دادند و همه چیز را در مورد این مفهوم که کاملاً مطابق با خواسته های فعلی است، درست یافتند. “این مجموعه ای جذاب از گیاهان وحشی و بومی است که با استفاده از روش های صوتی (PlanetProof) کشت می شوند، گیاهان در گلدان های پلاستیکی بازیافتی ارائه می شوند، حتی برچسب ها را می توان بازیافت کرد، گیاهان به ارتقای تنوع زیستی کمک می کنند، این مفهوم را می توان با هر منطقه ای سازگار کرد. هیئت داوران گفت، و هم جنبه پایداری و هم داستان مفهومی با واقعیت مطابقت دارد.


در غرفه Teku Pöppelman، Rob Verkoelen و Stam Verwaaij، هر دو از Vitelia Agroculture، آمدند تا نگاهی به Pieter van Staalduine بیاندازند.

خوشبختانه دیروز نباید همه چیز در مورد آن باشد. زیبایی های زیادی برای دیدن وجود داشت و جوایزی برای آن اهدا شد. Griffioen Wassenaar از Boskoop با مفهوم همیشگی Wild & Native برنده جایزه شد. این مفهوم به عنوان “بهترین معرفی بازار” انتخاب شد. دوم، در این دسته Van Son & Koot از Kaatsheuvel با مفهوم Nature 2 Nature خود قرار گرفتند. نفر سوم De Jong Plants از Boskoop با Miscanthus Eco2Grass بود.

هیئت داوران
هیئت داوران بهترین معرفی بازار متشکل از کارشناسانی از کشورهای مختلف با تخصص های متفاوت در کانال تجاری بودند. گیاهان و مفاهیم ارائه شده برای ارزیابی در این دسته از دیدگاه یک تاجر، با تمرکز بر جنبه هایی مانند حفظ کیفیت، در دسترس بودن، روش های تولید سالم، میزان برآورده شدن آنها با تقاضاهای فعلی بازار (تنوع زیستی، خشکسالی، آب و هوا) و هدف ارزیابی شدند. نیازهای گروه و خصوصیات ذاتی گیاهان مانند تحمل گرما و دوام.


فلوکس برنده عکس از رویدادهای خرده فروشی سبز


برندگان. عکس از رویدادهای خرده فروشی سبز

مقام های دوم و سوم
هیئت داوران در مجموع 21 معرفی بازار ارائه شده را ارزیابی کردند. رتبه دوم برای NATURE 2 NATURE بود که توسط Van Son & Koot از Kaatsheuvel ارسال شد. نظرات هیئت داوران در مورد NATURE 2 NATURE به شرح زیر است: “داستان پیرامون این مفهوم بسیار جذاب است، به خصوص نحوه تقسیم آن به چهار دسته، و آن را برای کودکان نیز سرگرم کننده می کند. این بسیار موضوعی است و به نیاز به پایداری پاسخ می دهد. و تنوع زیستی، و تأثیر مثبتی بر نحوه تجربه مردم از باغ‌ها دارد». نفر سوم در این مسابقه Miscanthus Eco2Grass ارائه شده توسط De Jong Plant bv از Boskoop بود. هیئت داوران صحبت کردند: “Miscanthus به طور طبیعی مقادیر زیادی CO2 را جذب می کند. مفهوم Eco2Grass به طور هوشمندانه توجه را روی این ویژگی مثبت متمرکز می کند. این تمایل فعلی مصرف کنندگان و دولت ها برای کمک به کاهش سطح CO2، نیتروژن و ذرات معلق را از نزدیک برآورده می کند.”

دمای هوای گرمسیری مانع از بازدید مردم از سالن نمایشگاه نشد. شلوغ بود و همچنین به شدت گرم بود. با این حال، با وجود نگرانی های لازم در بازار، همه مثبت بودند. نه چندان در مورد دمای تابستان، بلکه بیشتر در مورد آنچه که زمستان قرار است انجام دهد و حتی بیشتر، قیمت انرژی چه خواهد کرد.