پرورش دهندگان گل رز به Make-A-Wish کمک مالی می کنند

گل ها شادی را فراهم می کنند. Dümmen Orange، Duyvenvoorde Flowers and Plants، و پرورش دهندگان گل رز Snowstorm+ با هم همکاری کردند تا شادی بیشتری را در قالب 5000 یورو به بنیاد Make-A-Wish ارائه دهند.

برای اطلاعات بیشتر:
دومن نارنجی
www.dummenorange.com



منبع

“ما می خواهیم از Van Duyvenvoorde Flowers and Plants، شرکای آنها و نمایندگان هلندی برای پرورش دهندگان SnowStorm+ Fresco Flowers و Rosa Plaza تشکر کنیم. تنها با همکاری با یکدیگر می توانیم تأثیر بگذاریم. Lisanne, Marketing Dummen Orange.

“ما احساس غرور می کنیم که به عنوان یک تیم با پرورش دهنده، پرورش دهنده، شرکت صادرات و همه شرکای دیگر مانند پول نقد و حمل و نقل کار کردیم. با هم این کمک مالی را ممکن کردیم.” داستان های شخصی که توسط تیم Make-A-Wish گفته شد برای هر یک از ما بسیار تاثیرگذار است ما امیدواریم که الهام بخش دیگر شرکت ها برای انجام همین کار باشیم. گروه تبلیغاتی جمعی از قبل برنامه ریزی هایی برای کمپین دیگری برای حمایت از این خیریه زیبا انجام داده است.” Annemieke، Marketing Van Duyvenvoorde Flowers and Plants.

به مدت سه هفته، هر ساقه فروخته شده SnowStorm+ با Van Duyvenvoorde منجر به اهدای 4 سنت به بنیاد شد. گل‌فروشان نه‌تنها توانستند گل رز خیره‌کننده‌ای را به مشتریان ارائه دهند که هر چیدمان یا دکوری را بالا می‌برد، بلکه به یک هدف ارزشمند نیز کمک کردند. بنیاد Make-A-Wish آرزوهای متحول کننده زندگی را برای کودکان مبتلا به بیماری های وخیم برآورده می کند و باعث می شود آنها موقعیت خود را برای یک روز فراموش کنند.

SnowStorm+ گل مناسبی برای تبلیغ این کمپین است – گلبرگ‌های آن نماد امید، خلوص و شروع‌های جدید هستند، درست مانند کودکانی که آرزوهایشان توسط بنیاد برآورده می‌شود. جمعه گذشته، تیم تبلیغاتی چک ارزش 5000 یورویی را در مقر Make-A-Wish هلند تحویل داد.