داده های جدید حقوق و دستمزد، نوید شغل باغبانی را نشان می دهد

بررسی جامع حقوق و دستمزد باغبانی بینش های ارزشمندی را در مورد چشم انداز درآمد و مزایا در صنعت ارائه می دهد. این اطلاعات به عنوان یک منبع ارزشمند برای افرادی که در باغبانی فعالیت می کنند و برای مشاغلی که به دنبال جذب و حفظ استعدادها هستند، عمل خواهد کرد.

«این داده‌ها به ما کمک می‌کند تا دانش‌آموزان را آگاه کنیم که موقعیت‌های اداری نه تنها حقوق بالاتری ارائه می‌دهند، بلکه فرصت‌هایی را برای ترکیب اشتیاق به گیاهان با سایر علایق، مانند مدیریت کسب‌وکار، بازاریابی، فناوری اطلاعات و طراحی گرافیک – همه مهارت‌هایی که در صنعت.”

Debi Chedester، CAE، IOM، AAF، مدیر اجرایی American Floal Endowment می‌گوید: «ما از داشتن داده‌هایی که به ما امکان می‌دهد حقوق و مزایا در گل‌کاری را با حقوق و مزایا در بخش‌های وسیع‌تر کشاورزی مقایسه کنیم، هیجان‌زده هستیم. هدف ما این است که این اطلاعات را به اشتراک بگذاریم تا طیف وسیع تری از افراد را به صنعت خود جذب کنیم که شامل نقش های مختلف از پرورش تا حسابداری است.

موقوفه گل آمریکایی
www.endowment.org



منبع

برای اطلاعات بیشتر
آینده خود را بذر
www.seedyourfuture.org

آینده خود را بذر (SYF)، با همکاری بنیاد گل‌های آمریکا (AFE) و دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی، مشتاق است نتایج نظرسنجی جامع حقوق باغبانی خود را اعلام کند. نظرسنجی انجام شده در پاییز گذشته با هدف ارائه بینش های ارزشمند در مورد حقوق و مزایای ارائه شده در پست های مختلف در صنعت باغبانی انجام شد.

این نظرسنجی یک سال در میان انجام می شود تا تغییرات و روندها را اندازه گیری کند. مشارکت صنعت برای اطمینان از اینکه داده ها منعکس کننده حقوق در سراسر کشور هستند، کلیدی است.

جازمین الباران، مدیر اجرایی MBA Seed Your Future، می‌گوید این داده‌ها همچنین به دانش‌آموزان نشان می‌دهد که رشته باغبانی نیز فرصتی برای رشد شغلی ارائه می‌دهد.

صنعت باغبانی طیف وسیعی از مسیرهای شغلی را در بر می گیرد و تعیین میانگین دستمزد برای متخصصان را به چالش می کشد. در تلاش برای رفع این مانع، SYF با AFE و دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی برای راه‌اندازی یک نظرسنجی حقوق و دستمزد در سطح صنعت همکاری کرد. این نظرسنجی داده‌های مربوط به حقوق و مزایا را برای موقعیت‌های مختلف از مدیران عامل تا کارگران فصلی جمع‌آوری کرد که هشت بخش باغبانی را پوشش می‌دهد: گل‌کاری/گلخانه، گل‌فروشی، مهدکودک، چشم‌انداز، باغ‌های عمومی، میوه/سبزیجات و سایر خوراکی‌ها، مرکز باغ/بازارها، و خدمات باغبانی. .

یافته های کلیدی عبارتند از:

  • محدوده حقوق: متوسط ​​دستمزدهای تولیدی تفاوت معنی داری نشان می دهد، به طوری که کارگران فصلی تولید میوه/سبزی به طور متوسط ​​30160 دلار و مدیران تولید باغ های عمومی 98590 دلار درآمد داشتند. اکثر مشاغل در صنعت باغبانی دارای حقوق بیش از 40000 دلار بودند. از سوی دیگر، موقعیت‌های اداری دارای مقیاس‌های دستمزد بالاتری بود که از 46740 دلار برای بازرگانان باغ‌های عمومی تا بیش از 100000 دلار برای نقش‌هایی مانند مدیران نگهداری تولید میوه/سبزی (120580 دلار) متغیر بود. مدیران تحقیق/توسعه خدمات باغبانی (129750 دلار)؛ و مدیران فروش خدمات باغبانی (132633 دلار). پست های اجرایی بالاترین دستمزد را داشتند.
  • تنوع دامنه حقوق: در حالی که برخی از مشاغل خاص دارای میانگین حقوق نسبتاً کمتری بودند، دامنه گسترده حقوق نشان داد که طول عمر و تجربه نقش مهمی در تعیین دستمزد بالاتر در آن موقعیت ها ایفا می کند. این امر پتانسیل رشد شغلی و افزایش درآمد در صنعت باغبانی را برجسته می کند.
  • مزایا: این نظرسنجی همچنین مزایای مشترک ارائه شده به کارکنان در صنعت باغبانی را روشن می کند. مرخصی با حقوق، فرصت های توسعه حرفه ای و بیمه پزشکی رایج ترین مزایا بودند. علاوه بر این، شرکت‌ها گزارش دادند که پوشش دندانپزشکی و بینایی، بیمه عمر، برنامه‌های بازنشستگی، طرح‌های مالکیت سهام کارکنان، مشارکت در سود، پاداش‌ها، پوشش کوتاه‌مدت / بلندمدت از کار افتادگی، کمک هزینه خودرو و تلفن، تخفیف‌های خرید، محیط‌های کاری انعطاف‌پذیر، وعده‌های غذایی را ارائه می‌کنند. و روزهای تندرستی
  • چشم انداز استخدام: این نظرسنجی چشم انداز خوش بینانه استخدام را برای صنعت باغبانی نشان داد. اکثر مشاغل مورد بررسی (51٪) برنامه هایی را برای افزایش استخدام خود ابراز کردند، در حالی که 43٪ قصد داشتند نرخ استخدام فعلی خود را حفظ کنند. تعداد کمی از مشاغل برنامه هایی برای کاهش استخدام نشان دادند.

دکتر جان دول، رئیس موقت کالج کشاورزی و علوم زیستی در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی، می گوید: «آینده برای دانشجویان علاقه مند به باغبانی روشن است». شرکت‌ها در حال استخدام هستند و مطالعه ما طیف گسترده‌ای از حقوق‌های احتمالی و، به همان اندازه مهم، انواع مختلفی از موقعیت‌های موجود در باغبانی را نشان می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این نظرسنجی و یافته های آن، به گزارش اینجا (PDF) مراجعه کنید.