پروژه مخزن آب شرکت گل پرفیوم در تامبوزی

برای اطلاعات بیشتر:
شرکت گل پرفیوم
مگنولیا 1
1424 LA De Kwakel
هلند
تلفن: 361006 297 +31
[email protected]
www.parfumflowercompany.com



منبع چالش برای کارمندان تامبوزی
با این حال، چالش برای کارمندان آنها نیز وجود دارد. “آنها باید راه هایی برای ذخیره آب پس از باران بیابند تا بتوانند کمتر به رودخانه هایی که بیش از حد استفاده می شوند وابسته شوند. از آنجایی که تامبوزی دورتر از مسیر شکسته شده است، بسیاری از کارمندان آن در مناطق روستایی زندگی می کنند، به این معنی که امکان پذیر نیست. آنها را به طرح های آب شهری متصل کنید.”

در ژانویه 2022، شرکت گل پارفوم از گل رز تامبوزی در کنیا بازدید کرد. برای به رسمیت شناختن عدالت اقلیمی برای همه، آنها می خواستند نیازهای مبرم کارمندان تامبوزی را درک کنند و آنچه آشکار شد نیاز آنها به آب بود.

چرا مخازن آب مورد نیاز است
تامبوزی بیش از 25 سال است که گل های رز بریده شده در باغ را در بورگورت پرورش می دهد. در آن زمان، آنها شاهد تغییر در قابلیت پیش بینی بارندگی بوده اند. “مقدار کلی سالانه تغییر نکرده است (اگرچه، البته، سال های خشک وجود دارد). اما نحوه ریزش آن بسیار دشوارتر شده است. به عنوان یک مزرعه، تمبوزی با برداشت و افزایش آب باران با این چالش مقابله کرده است. ذخیره سازی در سدهای آنها.”

“هدف ما از پروژه آب تامبوزی ما اهدای 250 مخزن است. اگر مایل به مشارکت هستید، لطفاً روی این لینک کلیک کنید. اگر شرکت شما 170 یورو کمک مالی می کند، کل نصب مخزن را پوشش می دهد، و ما می توانیم لوگوی شما را به مخزن اضافه کنیم. با این حال، اگر می خواهید مبلغ کمتری را به پروژه کلی ما اهدا کنید، لطفاً بدانید که این نیز کمک زیادی خواهد کرد.”

پروژه مخزن آب تمبوزی چیست
شرکت گل پرفیوم همراه با کمیته ارزش مشترک، ایده پروژه مخزن آب تمبوزی را ارائه کرد. “این فقط تامین مخازن آب نیست، بلکه اطمینان از نصب صحیح آنها است. به این معنی که آنها با ناودان‌ها برای جمع‌آوری آب باران، لوله‌ها و شیرهای آب لوله‌کشی می‌شوند تا بتوانند از آب استفاده کنند.”