“چالش ها در صنعت پرسنل در حال افزایش است”

برای اطلاعات بیشتر:
لورا سیلی
رفع Personeelsdiensten BV
لیمیدن 22
2678 ME De Lier
+31 (0) 174 28 45 89
34336014 6 +31
[email protected]
www.teamfix.nl



منبع

نیاز به انعطاف پذیری
بنابراین مهم است که دوباره جذاب شوید و این کار را می توان به روش های مختلفی انجام داد. در وهله اول، Fix Personeelsdiensten به درون خود نگاه می کند. “برای سال آینده، ما بودجه بیشتری را برای کمپین استخدام خود اختصاص خواهیم داد. علاوه بر این، اسکان با کیفیت خوب و راهنمایی قوی به ما کمک می کند تا شروع خوبی داشته باشیم. علاوه بر این، ما می خواهیم تا حد امکان باز و شفاف باشیم، هر دو. کارمندان ما و مشتریانمان. و سپس یک وظیفه مهم برای استخدام شرکت ها در مورد رضایت شغلی وجود دارد. یک فضای کاری خوب و تعهد زیاد به کارگران موقت یک انگیزه مهم است.”

قابل دستیابی
Fix Personeelsdiensten شرکت Jan Zuijdwegt است و مشتریانی در سراسر هلند دارد. اداره به خوبی اجرا می شود و گردش مالی کمی وجود دارد و اکثر همکاران چندین سال در آنجا کار می کنند. این شرکت متشکل از استخدام، برنامه ریزی، حقوق و دستمزد، اسکان، مربیگری، رانندگان، مدیران حساب و مدیران ناوگان است. “ما فکر می کنیم مهم است که مردم ببینند که ما آنجا هستیم و قابل دسترس هستیم. بنابراین ما 100 ساعت در هفته در دسترس هستیم.”

با این حال، لورا می داند که حتی این به طور فزاینده ای دشوار می شود. اقتصاد لهستان در سال‌های اخیر به سرعت در حال رشد بوده است، کارمندان سریع‌تر قراردادهای دائمی می‌گیرند و نیروی کار دستمزد بهتری دریافت می‌کند. علاوه بر این، طرحی وجود دارد که به جوانان زیر 26 سال امتیاز مالیاتی قابل توجهی می دهد. با این تحولات و هزینه های بالای زندگی در هلند، جذابیت آن برای مهاجران کارگری کمتر و کمتر می شود. هلند نیز باید با کشورهای همسایه مانند آلمان رقابت کند.

به گفته لورا سیلی، مدیر ارشد حساب، Fix Personeelsdiensten سال پرنوسانی داشته است. در ماه های شلوغ، آژانس کارکنان حدود 800 نفر را استخدام می کند که بیش از 70 درصد از آنها لهستانی الاصل هستند. در زمستان، این تعداد همیشه کاهش می یابد، اما اکنون بیشتر از حد معمول است. او می‌گوید: «پیش‌بینی این است که قله‌ها، عمدتاً به دلیل قیمت‌های بالای انرژی، در دوره آینده بزرگ‌تر خواهند شد».

آنها همچنین امیدوارند که حرکت بیشتری از سوی دولت به ویژه در مورد مسکن صورت گیرد. موضوعی پیچیده اما همچنین موضوعی که در آن بهبود مفصل قابل تحقق است. “امسال، ما اشتیاق کافی از کارکنان با انگیزه داشتیم، اما پس از آن مجبور شدیم آنها را به دلیل کمبود مسکن رد کنیم. بسیار متأسفانه زیرا تقاضا برای کارکنان از سوی مشتریان ما بسیار زیاد بود. از جمله، ما دارای گواهینامه SNF هستیم، به این معنی که ما هر سال بررسی می‌شویم تا مطمئن شویم خانه‌هایمان همه الزامات را برآورده می‌کنند. در عین حال، به ویژه شهرداری‌ها به انعطاف‌پذیری بیشتری نیاز دارند، زیرا اغلب راه‌حل‌های بسیار خوبی در دسترس است اما به دلیل قوانین پیچیده‌تر نمی‌توان آنها را محقق کرد.»

این به خودی خود مشکلی نیست، زیرا تعویض سریع در زمان های اوج مصرف از تخصص های Fix Personeelsdiensten است. این کار را با جذب فعال افراد از طریق رسانه‌های اجتماعی، در سایت‌های کار لهستانی و با استفاده از مخاطبین در محل انجام می‌دهد. او می‌گوید: «ما در طول سال‌ها یک شبکه قوی ایجاد کرده‌ایم، و بنابراین می‌توانیم به سرعت بالا و پایین کنیم.