چرا نصب مواد جدید در گلخانه می تواند مصرف انرژی و هزینه ها را کاهش دهد

نمایشگرهای انرژی سال‌ها است که به طور گسترده توسط تولیدکنندگان مورد استفاده قرار می‌گیرند زیرا می‌توانند به کنترل رطوبت و دستیابی به یک محیط رشد یکنواخت کمک کنند. اما اگر دائماً از آنها استفاده شده باشد، صفحه نمایش ها ممکن است از شکاف و پارگی در مواد رنج ببرند و کارایی صرفه جویی در انرژی آنها را کاهش دهد.



منبع

با طیف گسترده ای از مواد صفحه نمایش و ضخامت های مختلف موجود، تغییر ساده به نسخه به روز شده می تواند عملکرد قابل توجهی را بهبود بخشد.

روش های زیادی برای کمک به تولیدکنندگان در صرفه جویی در انرژی وجود دارد، اما بافت محیط رشد اغلب نادیده گرفته می شود. با این حال، از آنجایی که بحران انرژی ادامه دارد و حاشیه سود را تحت فشار قرار می دهد، این رویکرد ساده به طور فزاینده ای حیاتی می شود. بسیاری از گزینه‌های مناسب وجود دارد که می‌توانند مصرف انرژی (و هزینه‌ها) را کاهش دهند و آب و هوای گلخانه را برای محصولات خاص بهینه کنند.

بدیهی است که هزینه تعویض بسته به ابعاد گلخانه و سن سیستم متفاوت است، اما قطعات مکانیکی موجود معمولاً نیازی به تعویض ندارند، بنابراین تعویض مواد صفحه نمایش قدیمی باید کل مجموعه را مدرن کند.

سیستم‌های غربالگری جدید از جدیدترین فناوری انتقال نور بهره می‌برند و از مواد مدرن صرفه‌جویی در انرژی ساخته شده‌اند، در انرژی گرمایی بیشتر صرفه‌جویی می‌کنند و سطوح نور بیشتری را هنگام استقرار ساطع می‌کنند.

اگر در حال حاضر از صفحه نمایش های جانبی استفاده نمی کنید، استفاده از آنها همراه با صفحه نمایش های سقفی می تواند به غلبه بر تغییرات رطوبت و دما کمک کند. تغییر به لامپ های LED نیز می تواند صرفه جویی خیره کننده ای را ایجاد کند – و همیشه نیازی به ارتقاء اتصالات سیستم های روشنایی موجود ندارد.

نصب سنسورها یک مرحله نسبتا ساده برای اندازه گیری مصرف انرژی، دما و رطوبت است. پس از جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها، به شما امکان می‌دهد درباره تغییرات احتمالی دیگر تصمیمات آگاهانه بگیرید.