چه تغییراتی را می توان در Wye Valley Flowers در سال 2023 انتظار داشت

گسترش ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، با توجه به اینکه آنها هنوز یک سال “عادی” را تجربه نکرده اند: آنها یا در یک بیماری همه گیر، یک قرنطینه، یک خشکسالی، تب عروسی خرد، یا یک سال تداوم رویداد بوده اند – و اکنون آنها در حال حاضر هستند. خود را در یک بحران مالی قرار دهیم. با این حال، علاقه به گل‌های فصلی و ماندگار بریتانیایی علی‌رغم مشکلات مالی همچنان در حال افزایش است و عروسی‌ها، تولدها و سالگردها همچنان ادامه خواهند داشت.

آنها امسال سه تغییر برنامه ریزی شده در WVF دارند. اولین و احتمالاً هیجان‌انگیزترین مورد برای ما، تبدیل لبنیات قدیمی آن‌ها به یک فروشگاه است – «آلمان گلدان». آنها طبق برنامه یک هفته قبل از روز مادر افتتاح می شوند، درست به موقع برای شلوغ ترین روز سال. هدف این است که خرید گل های خود را برای مشتریان آسان تر کنند. اگرچه آنها قبلاً یک پایه دروازه کوچک مزرعه و یک جعبه صداقت برای دسته گل ها راه اندازی کرده اند، اما اکنون می توانند خدماتی را که ممکن است در یک گلفروشی در خیابان های مرتفع انتظار داشته باشید ارائه دهند.

سال 2023 چهارمین فصل رشد در Wye Valley Flowers خواهد بود، و آنها برنامه های هیجان انگیز زیادی دارند. در حال حاضر، آنها در زیر یک جریب گل می‌رویند، که در یک مزرعه بوم‌گردی 13 هکتاری و سایت گلمپینگ واقع بین دره وای و جنگل دین قرار دارد. آنها آب باران را برداشت می کنند، از پمپ منبع هوا استفاده می کنند، از مواد شیمیایی و آفت کش ها اجتناب می کنند، و همچنین از زباله های کمپوست مهمان خود به عنوان مالچ روی تخت گل استفاده می کنند. آنها از روز مادر تا اواسط دسامبر باز هستند و کارگاه های آموزشی را در استودیوی گل خود در طول سال برگزار می کنند.

دومین توسعه ای که آنها برنامه ریزی کرده اند، یک میدان PYO برای تابستان است که پر از موارد مورد علاقه مانند کیهان، گل محمدی، آفتابگردان و زینیا است. بازدیدکنندگان فقط برای چیزی که انتخاب می کنند هزینه می پردازند و فرصت عالی عکس خانوادگی رایگان است! بوروکراسی زیادی در راه اندازی PYO وجود دارد، اما زمینه آنها قبلاً برای استفاده گردشگری اختصاص داده شده است، و آنها برای روزهای مزرعه باز LEAF باز می شوند، بنابراین آنها به حضور مردم در محل عادت کرده اند و دوست دارند فضای خود را به اشتراک بگذارند. .

سال جدید برای جو تامپسون سال شلوغی خواهد بود. او برخی از تغییراتی که در مزرعه گل خود در گلاسترشایر رخ می دهد را به اشتراک می گذارد.

بالاخره در بهمن ماه اشتراک ماهانه بذر را راه‌اندازی می‌کنند، زیرا با مجوز سازمان بهداشت حیوانات و نباتات اجازه بسته‌بندی و بازاریابی بذر را به ما می‌دهند. مشترکین می توانند یک جعبه یکباره به عنوان هدیه خریداری کنند یا یک تحویل منظم ماهانه داشته باشند. هر جعبه شامل طیف وسیعی از لامپ ها و/یا دانه ها، همراه با کارت های دستورالعمل و دعوت به ویدیوهای رشد ماهانه آنها خواهد بود – همه به طور پایدار و زیبا بسته بندی شده اند. به ازای هر جعبه فروخته شده، 1 پوند به Perennial، تنها موسسه خیریه بریتانیا اختصاص داده شده برای کمک به کسانی که در باغبانی کار می کنند، اهدا خواهیم کرد.

سال شلوغی خواهد بود، اما آنها مشتاق دیدار با تعداد زیادی از بازدیدکنندگان جدید مزرعه هستند و در مورد گل‌های پرورش یافته بریتانیایی، Flowers From The Farm، و گروه دوست‌داشتنی تولیدکنندگان محلی خود، #LedburytoLydneyFlowerCollective، صحبت می‌کنند.



منبع

یک مغازه به ما اجازه می‌دهد تا ساعات کاری منظم را تبلیغ کنیم، یک فروشگاه در کنار مزرعه گل داشته باشیم که در آن مشتریان بالقوه بتوانند چیزهای بیشتری را که ارائه می‌دهند ببینند، و همچنین محصولات صنعت‌گران محلی را ذخیره می‌کنند. با الهام از کمپین مردمی Just a Card، که حمایت از هنرمندان، سازندگان، فروشگاه‌های مستقل و کسب‌وکارهای کوچک را تشویق می‌کند، ما قصد داریم طیف وسیعی از محصولات سبک زندگی را برای هر جیب به فروش برسانیم، از جمله کارت‌های هدیه و اقلام مفید برای مهمانان جذاب. این پروژه مطمئناً در شرایط اقتصادی کنونی یک ریسک است، اما حداقل هزینه‌های سربار آنها به این معنی است که می‌توانیم به زمین بزنیم.