چگونه آتش بازی از گل الهام گرفته شده است

سپس یک آتش بازی کوکب وجود دارد که بزرگتر از نسخه گل صد تومانی است. و البته یکی به نام گل داودی با پاهای رشته ای طبیعی اش وجود دارد. سپس تغییراتی در گل صد تومانی و گل داودی به نام دیادم وجود دارد. این آتش بازی شامل مرکزی از ستارگان است که برای مدت کوتاهی ثابت می ماند و یک قاب یخ زده از شگفتی های آسمانی ایجاد می کند.

کلمه ژاپنی برای آتش بازی، Hanabi، به عنوان “آتش گل” ترجمه شده است، که، همانطور که یکی از نویسندگان اشاره کرد، یک روش شاعرانه جذاب برای فکر کردن به آتش بازی است. من اغلب گل هایی را در نمایش های آتش بازی می بینم که شبیه گل های داوودی، گل صد تومانی، نیلوفرهای عنکبوتی، آلیوم ها و ستاره ها هستند، اینطور نیست؟ در واقع، ما در این فکر تنها نیستیم.

بسیاری از آتش بازی ها در واقع از گل ها نام گذاری و الهام گرفته شده اند. به عنوان مثال، گل صد تومانی یکی از رایج ترین انواع نمایشگرهای آتش نشانی هوایی است. این نمایشگر آتش بازی دارای یک انفجار گل مانند است (از این رو گل صد تومانی) که به سرعت به یک دایره رنگی متورم بدون هیچ دنباله ای تبدیل می شود – مانند یک دسته گل روشن و انفجاری.

هنرمند معاصر Cai Guo-Qiang یک بار در سال 2018 یک نمایش آتش بازی با تم گل در فلورانس ایجاد کرد. او با الهام از دوره رنسانس و “Primavera” ساندرو بوتیچلی، 50000 آتش بازی را بر فراز این شهر تاریخی راه اندازی کرد. طرح هایی از گل های لاله و گل داودی از جمله طرح های دیگر بود. او به وضوح عاشق گل نیز هست.

ادامه مطلب را در flowerpowerdaily.com بخوانید



منبع