چگونه گل رزهای کمیاب تعدادی گل را از انقراض نجات می دهند

وقتی به گل رز فکر می کنید، ممکن است آنها را کمیاب تصور نکنید. شما به راحتی می توانید گل رزهای تجاری را در گل فروشی محلی خود یا حتی در فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید. اما وقتی صحبت از گل های رز میراث منحصر به فرد به میان می آید، دنیایی از کلکسیونرها و محافظان وجود دارد که سخت تلاش می کنند تا آنها را در میان چالش های متعدد از جمله روندهای تجاری، بیماری ها، آفات و تغییرات آب و هوایی زنده نگه دارند.

حراج سالانه انجمن، که باگناسکو اشاره کرد که 22 سال است که وجود دارد، یکی از راه هایی است که مجموعه داران خصوصی به جلوگیری از انقراض برخی گل های رز کمک می کنند. چندین باغبان خصوصی فقط گلهای رز کمیاب را پرورش نمی دهند – آنها همچنین با مبادله آنها با سایر کلکسیونرها به حفظ آنها کمک می کنند.

مقاله کامل را در www.cbs58.com بخوانید.



منبع آخر هفته گذشته، گروهی از کلکسیونرها در کالیفرنیای جنوبی گرد هم آمدند تا برخی از کمیاب ترین گل های رز در ایالات متحده را پیشنهاد دهند. بسیاری از گل های رز در بلوک حراج دیگر به صورت تجاری در دسترس نیستند – برخی از آنها برای اولین بار در ایالات متحده عرضه می شدند.

حراج سالانه انجمن، که باگناسکو اشاره کرد که 22 سال است که وجود دارد، یکی از راه هایی است که مجموعه داران خصوصی به جلوگیری از انقراض برخی گل های رز کمک می کنند. باغبانان همیشه تحت الشعاع آب و هوا بوده‌اند، اما شرایط خشکسالی اخیر، کمبود آب و آتش‌سوزی‌ها بر باغ‌های خاصی در سراسر کشور تأثیر گذاشته است. استیو سینگر، صاحب شرکت ویسکانسین رز می گوید: «تغییرات آب و هوا رشد گل رز را سخت تر می کند. او توضیح داد که گرما حضور کنه های عنکبوتی و سایر حشرات را تشدید می کند و گل رز برای رشد به آب زیادی نیاز دارد.