کارخانه آمیگو در مرکز توجه OZ Planten قرار دارد

همکاری عالی در کشت
کارخانه آمیگو دو سال است که مسیر جدیدی را در پیش گرفته است. با ظاهری جدید و برندهای جدید، چشم ها را در قفسه به خود جلب می کنند. در پرورش، تیم به طور مداوم در حال توسعه واریته های جدید است. کار تیمی باعث می شود رویاها به نتیجه برسند، و با هم به سراغ انواعی می روند که حتی قوی تر، فشرده تر یا از نظر رنگ زیباتر هستند. دستیابی به هدف نهایی: ماندگاری بهتر در زنجیره گل و ماندگاری طولانی تر. همانطور که دوست دارند در Amigoplant بگویند: رشد با شادی سبز.

دستیابی به بالاترین کیفیت نیز در کشت از اهمیت بالایی برخوردار است. تیم کشت فناوری خود را توسعه داده است و کاملاً تحت مدیریت خود است. بی نظیر در دنیای گلکاری.

برای اطلاعات بیشتر:
OZ Planten
Magnolia 11 VBA Zuid
1424 LA De Kwakel، هلند
[email protected]
www.ozplanten.nl



منبع چهار خط اخیراً راه اندازی شده اند Piccomini، Rosetta، Safari و Tarantula. Jacco (مدیر فروش) و پتی (مدیر محصول) در ویدیوی بالا توضیح می دهند که خطوط جدید چگونه به وجود آمدند.

گیاه آمیگو یک نام شناخته شده در دنیای ساکولنت ها است و دارای طیف گسترده ای از جمله Echeveria، Crassula، Haworthia، Aloe و Peperomia است. چیزی که به عنوان علاقه به ساکولنت ها شروع شد، تجارت خانوادگی به طور قابل توجهی رشد کرده است و اکنون چندین مکان در هلند و پرتغال دارد. برای حدود 25 هکتار سطح زیر کشت مناسب است.