“کار با نان و گل رز”

با نزدیک شدن به پایان سال، این لحظه عالی برای نگاه کردن به یکی از نکات برجسته مشترکمان در سال 2022 است. از ما نان و گل سرخ هستیم. بنابراین، بسیار هیجان انگیز بود که لیو ویلسون برای اجرای اولین خلبان بریتانیا در خارج از لندن برنامه گل فروشی بسیار محبوب خود برای زنان پناهنده را اجرا کند.

یکی از افتخارآمیزترین لحظات برای Flowers from the Farm در سال جاری، مشاهده روابط دو نفر از اعضای آنها با یک موسسه خیریه در بریتانیا بود که از زنان پناهنده از طریق آموزش گل فروشی حمایت می کند. سارا بارنز از «ما رنگ می‌شویم» و السی هارپ از دیوینا بوتانیکا در سال 2022 با «نان و رزها هستیم» به کار راهگشای خود بازتاب می‌دهند.

بقیه مقاله را در flowersfromthefarm.co.uk بخوانید



منبع

این بیانیه که از وب‌سایت نان و رز گرفته شده است، توضیح بیشتری در مورد کاری که آنها انجام می‌دهند، توضیح می‌دهد: “ما از مزایای درمانی کار با گل‌ها استفاده می‌کنیم و به زنان انجمنی برای خلاقیت، ایجاد اعتماد به نفس و یادگیری مهارت جدید ارائه می‌کنیم. در کنار گل‌فروشی، برنامه‌های ما ارائه می‌دهند. زنانی که فرصتی برای تمرین انگلیسی خود از طریق برنامه درسی متناسب با ما دارند، دوستی‌های جدیدی ایجاد می‌کنند و از طریق جلسات اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پشتیبانی محلی اطلاعات کسب می‌کنند. و برنامه آموزشی گل‌فروشی گل رز در سپتامبر. خیلی سریع، ما گروهی متشکل از ده زن پناهنده از تمام نقاط جهان داشتیم که برای یادگیری و مشارکت در چیزهای مثبت و جدید هیجان‌زده بودند.”