کالج Askham Bryan و Johnsons of Whixley برای ایجاد یک دوره آموزشی سفارشی باغبانی با یکدیگر همکاری می کنند.

استیو باسفورد، مدیر منطقه برنامه درسی Askham Bryan، گفت: “کالج مشتاقانه منتظر فرصتی برای ارائه دوره سفارشی و ایجاد روابطی است که از قبل ایجاد شده است. تأثیر مثبت بر یک تجارت محلی مانند Johnsons of Whixley، امکان آموزش تجاری را فراهم می کند. مشارکتی که برای همه سودمند خواهد بود.”

کالج کشاورزی و باغبانی یورک، آسخام برایان، و مهدکودک گیاهان یورکشایر، تامین کننده معتبر جانسون از ویکسلی، برای ایجاد یک دوره آموزش باغبانی سفارشی جدید 12 هفته ای همکاری کرده اند.

جلسات هفتگی از ژوئیه تا سپتامبر در کالج برگزار می شود که اخیراً 75 سال از ارائه آموزش تخصصی را جشن گرفت. این دوره برای گروه های آتی کارمندان جانسون تکرار خواهد شد.

جانسونز، یکی از نهالستان‌های پیشرو در بریتانیا، تنها در 12 مایلی کالج Askham Bryan قرار دارد و برای اولین بار در اوایل بهار 2023 با این سازمان تماس گرفت تا از طریق آموزش‌های تخصصی اطمینان حاصل کند که کارکنانش در خط مقدم دانش باغبانی باقی می‌مانند.

النور ریچاردسون، مدیر بازاریابی و دفتر Johnsons of Whixley گفت: “این مهم است که در آینده کارکنان خود سرمایه گذاری کنیم تا دانش موجود آنها را گسترش دهیم و ارتقا دهیم. این تجربه یادگیری جامع آنها را به مهارت های اساسی در زمینه باغبانی مجهز می کند و فرصت خوبی است دپارتمان های مختلف را با همکاری کالج محلی ما دوباره با هم کار کنید.”

این دو سازمان از دهه 1970 با هم کار می کنند، جانسونز محل کار و کالج دوره های باغبانی را برای کارکنان خود فراهم می کند. جان ریچاردسون، رئیس جانسونز، نیز بیست سال فرماندار آسخام بود.

شرکت کنندگان نام خود را برای شرکت در دوره افتتاحیه اعلام کردند و توسط مدیران خط خود انتخاب شدند. شرکت کنندگان دوره عبارتند از آدام دیویس، مت کمپی، گری هاردویک، اشلی رابینسون، توماس کدرا، گرگو کونتوس، کریس ادگار، کریس پیرس، متیو گودوین، الیوت گرین، کیتی برلینگهام، دیمیترو اورلوف، فیلیپو پلیزون و لوئیز رابرتز.

دوره “مقدمه ای بر باغبانی” به کارکنان جانسون این فرصت را می دهد که دانش خود را در جنبه های مختلف باغبانی، از شناسایی گیاه تا مکان های کاشت و تأثیرات انتخاب گیاهان، با ترکیبی از آزمون های عملی و نظری، گسترش دهند.

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن صنایع منظر بریتانیا
www.bali.org.uk



منبع