کسب پلت فرم دیجیتال گام بعدی در ایجاد بستر تجارت الکترونیک برای خرده فروشان

گالن واترز مدیرعامل Stor.ai خواهد بود. واترز یک کهنه کار 50 ساله در صنعت خرده فروشی است. او کار خود را با کار در فروشگاه های Safeway شروع کرد و متعاقباً Adplex، یک استارت آپ بازاریابی مواد غذایی را راه اندازی کرد و به سهام خصوصی فروخت. او Relationshop را در سال 2007 تأسیس کرد (که قبلاً با نام Go Think شناخته می شد!). مندل گیویش، مدیر عامل سابق Stor.ai با 9 سال توسعه تجاری در فناوری، رئیس و عضو هیئت مدیره خواهد بود و تلاش های خود را بر فرصت های M&A و عملیات بین المللی متمرکز خواهد کرد.

Relationshop، یک پلتفرم تعامل دیجیتال برای زنجیره‌های خرده‌فروشی، Stor.ai، یک راه‌حل تجارت الکترونیک جهانی برای خواربارفروشان منطقه را خریداری کرده است. این اکتساب، خواربارفروشان منطقه ای را با پلت فرم icommerce، ترکیب برتری عملیاتی با تجزیه و تحلیل داده ها و قابلیت های تعامل همه کاناله برای افزایش تراکنش ها، افزایش وفاداری و رشد فروش، توانمند می کند.

Galen Waters، مدیر عامل Relationship گفت: این خرید به خرده فروشان این توانایی را می دهد که فراتر از تجارت الکترونیکی به تجارت الکترونیک پیشرفت کنند. “i” اصول راه حل سازمانی آن را نشان می دهد: داده های هوشمند، مشارکت فردی و خرید یکپارچه. بر این باور است که خرده‌فروشان منطقه‌ای برای رقابت با WIKA (وال‌مارت، اینستاکارت، کروگر، آمازون)، به یک شریک راه‌حل‌های فناوری و یک پلت‌فرم فناوری واحد نیاز دارند که همه تجارت را هدایت کند. با ادغام مجموعه شخصی سازی و تعامل خریداران Relationshop با تجارت الکترونیک و پلتفرم تحقق Stor.ai، مشتریان می توانند یک تجربه خرید دیجیتالی متحول کننده و بدون اصطکاک را برای مشتریانی فراهم کنند که هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه فعالیت می کنند.

نهاد جدید Stor.ai نام خواهد داشت که یک شرکت Relationshop است.
Stor.ai، یک پلتفرم تجارت الکترونیک و تکمیل برای خواربارفروشان منطقه، در سال 2014 در اسرائیل تاسیس شد و ارائه دهنده تجارت الکترونیک زنجیره های مواد غذایی در اسرائیل است.

پلت فرم تجربه دیجیتال Relationshop ابزارهای تعامل همه‌کانالی و شخصی‌سازی را برای سلامتی و تغذیه، برنامه‌های وفاداری و پاداش، بازاریابی ایمیل و پیامک، بخشنامه‌های دیجیتال و تجزیه و تحلیل داده‌های مشتریان آنلاین، آفلاین و ترکیبی به خواربارفروشان ارائه می‌دهد. مشتریان Relationship شامل زنجیره‌هایی مانند Albertsons، United Supermarkets و Big Y Foods هستند و در 11 برند خواربار فروشی منطقه‌ای در سراسر ایالات متحده مستقر هستند.

تصویری از برنامه انتخاب Stor.ai.

برای اطلاعات بیشتر:
اشموئل تنهواس
Stor.ai
تلفن: +1 (917) 406-5088
[email protected]
www.stor.ai



منبع

مندل گنیویش، مدیرعامل Stor.ai گفت: با ترکیب این دو محصول، می‌تواند راه‌حل تجارت یک مرحله‌ای را که شامل تعامل عمیق و بینش مشتری است، به خواربارفروشان منطقه ارائه کند. Gniwisch گفت: “برای زنجیره های منطقه ای، بسیار مهم است که ما یک تجربه خرید منسجم فراتر از آنچه می توان از طریق یکپارچه سازی شخص ثالث سفارشی یا بازارهای خارجی به دست آورد، ارائه دهیم.”