کشاورزان و نهالستان ها اکنون می توانند برای کمک هزینه محصولات تخصصی درخواست دهند

دستورالعمل های درخواست را می توان در نسخه 29 اکتبر بولتن پنسیلوانیا یافت. اطلاعات، واجد شرایط بودن، و دستورالعمل های دقیق درخواست را می توان در agriculture.pa.gov یافت.

متقاضیان باید یک پیشنهاد کامل برای پروژه‌هایی ارائه دهند که رقابت‌پذیری محصولات ویژه را از طریق آموزش تغذیه، فناوری و نوآوری تجارت، حفاظت، تحقیقات مدیریت آفات و بیماری‌ها، ارتقای ایمنی مواد غذایی یا امنیت غذایی، شیوه‌های مدیریت خوب، یا شیوه‌های ارگانیک و پایدار افزایش می‌دهد.

پیشنهادات کامل باید تا ساعت 17:00 روز 22 دسامبر 2022 دریافت شود. درخواست‌ها را می‌توان به درخواست واحد الکترونیکی کمک وزارت امور خارجه جامعه و توسعه اقتصادی در esa.dced.state.pa.us ارسال کرد. متقاضیانی که در مورد پروژه ها یا رویه های واجد شرایط سؤال دارند، باید با Lauren Stackhouse به نشانی [email protected] یا 717.614.5730 تماس بگیرند.

راسل ردینگ، وزیر کشاورزی، گفت: “محصولات تخصصی پنسیلوانیا بهترین محصولات موجود در هر کجا هستند.” «این کمک‌ها با افزایش کیفیت و تقاضا برای محصولاتشان، محافظت از محصولات در برابر آفات، بیماری‌ها و تهدیدات آب و هوایی، و کمک به آنها در حفظ، جذب و آموزش نیروی کار مورد نیاز برای رشد کسب‌وکارشان و ادامه تغذیه پنسیلوانیا و تغذیه، سود را برای تولیدکنندگان ما تأمین می‌کند. جهان.”

در ماه مه 2022، USDA بیش از 2.45 میلیون دلار به 23 پروژه پنسیلوانیا از طریق این برنامه اعطا کرد و دوباره در آگوست 2022، آنها بیش از 1 میلیون دلار به 14 پروژه پنسیلوانیا با تمرکز بر تحقیق، آموزش و پایداری اعطا کردند.

درخواست ها ممکن است حداقل 20000 دلار باشد، مشروط بر اینکه مبلغ معقول نشان دهنده هزینه پروژه مورد نظر باشد. هر پروژه باید نتایج قابل اندازه گیری داشته باشد که نشان دهد به جای یک سازمان، مؤسسه یا فرد واحد، چه سودی برای محصول یا مصرف کنندگان خاص دارد. سازمان ها، مؤسسات و افراد مجرد تشویق می شوند تا به عنوان شرکای پروژه شرکت کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
دولت پنسیلوانیا
www.media.pa.gov



منبع

کالاهایی که با تعریف محصولات تخصصی مطابقت دارند شامل محصولات باغبانی مانند میوه ها، سبزیجات، آجیل درختی، میوه های خشک، گیاهان و ادویه جات آشپزی، گیاهان دارویی و محصولات مهدکودک هستند.

وزارت کشاورزی پنسیلوانیا پیشنهادهای پروژه ای را برای یک میلیون دلار بودجه فدرال برای افزایش دید و رقابت محصولات باغبانی ویژه ایالت، از جمله میوه، سبزیجات، مهدکودک، گل و محصولات آجیلی می پذیرد. پیشنهادها، موعد مقرر در 22 دسامبر 2022، برای برنامه کمک هزینه بلوک محصول تخصصی USDA است که توسط ایالت اداره می شود.