کشاورزان گل تاسمانی پس از دور شدن از بازار تجاری از گل صد تومانی لذت می برند

او با قدم زدن در اطراف یک شالیزار پر از گل در Heathermoor، مزرعه خانوادگی خود در نزدیکی Devonport، تاسمانی، گفت: “ما اولین گیاهان خود را حدود 17 سال پیش کاشتیم، و حدود سه سال طول کشید تا کل 8000 گیاه را به داخل برسانیم.” ما احتمالا حدود 14 سال است که در حال چیدن هستیم.

اما، تا حدی به دلیل فصل معروف «کوتاه و شیرین» گل، خانم اوهالوران گفت که خانواده بازار را به شدت استرس‌زا دیدند. او گفت: “ما در نهایت از فروش تجاری فاصله گرفتیم – آنها را کمی بیش از حد فشرده دیدیم.”

“من آن را بسیار شگفت‌انگیز می‌دانم. آیا باور می‌کنید که این پادوک در اوایل سپتامبر برهنه بود؟” پس از اینکه خانواده خانم اوهالوران، خانواده کریگی، تصمیم گرفتند در بازار گل های بریده شده یک پونت بزنند، این پادوک نزدیک به 20 سال در حال ساخت است.

هر ماه نوامبر، آندریا اوهالوران می‌تواند شاهد انفجار مزرعه‌ای از گل صد تومانی‌های کرکی، صورتی و سفید از خاک سرخ مزرعه خانوادگی‌اش باشد. این منظره ای است که او هرگز از آن خسته نمی شود. او اعتراف کرد: “خیلی دوست داشتنی است. من واقعا مشتاقانه منتظر نوامبر هر سال هستم.”

مقاله کامل را در www.abc.net.au بخوانید.



منبع

او گفت که این مزرعه پس از تأسیس گیاهان با موفقیت وارد بازار گل های شاخه بریده تجاری شد و هر سال پالت های پر از هزاران گل را به سرزمین اصلی ارسال می کرد.