کمک مالی Beacon Impatiens 2022 از سازمان های خیریه برای مبارزه با کم بینایی و دژنراسیون ماکولا حمایت می کند.

به زودی یک موسسه خیریه جدید برای فصل فروش 2023 اعلام خواهد شد. منتظر اطلاعیه و راه هایی برای ترویج و کمک به این تلاش بازپرداخت باشید.

PanAmerican Seed با خوشحالی اعلام می کند که کمک خیریه سال 2022 آن به لطف عواید حاصل از فروش جهانی بذر Beacon Impatiens به بیش از 81,000 دلار (USD) رسیده است. این کمک مالی به دو سازمان ارزشمند در مبارزه با مشکلات کم بینایی و دژنراسیون ماکولا، بیماری که میلیون ها نفر در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار می دهد، اهدا شد. موسسه Spectrios برای کم بینایی (ویتون، ایلینوی، ایالات متحده آمریکا) و انجمن ماکولا (بریتانیا) هر کدام یک چک سخاوتمندانه از طرف PanAmerican Seed و Beacon Impatiens دریافت کردند.

هر دو Spectrios و Macular Society از افراد برای بهینه سازی توانایی های بصری و استقلال خود از طریق استفاده از فناوری، ابزارهای تجویزی و آموزش توانبخشی حمایت می کنند و آنها را توانمند می سازند. این موضوع از طریق یکی از کارمندان خود که با دید ضعیف زندگی می‌کرد، مورد توجه PanAmerican Seed قرار گرفت.

به گفته دکتر آر. تریسی ویلیامز، مدیر اجرایی Spectrios: «ما اخیراً یک بیمار در مطب خود داشتیم که کسب و کار خود را فروخته بود، بازنشسته شده بود و فکر می کرد زندگی اش به پایان رسیده است. بعد از رفتنش، آرزو کرد که کاش زودتر به ما سر می‌زد، زیرا می‌توانستیم به او کمک کنیم سر کار برگردد و کارهایی را که دوست دارد انجام دهد. ما هر روز داستان هایی از این قبیل می شنویم. این کمک مالی به افراد کم بینا کمک می کند تا زندگی کامل، مستقل و سازنده داشته باشند و ما را قادر می سازد تا برنامه های خود را مقرون به صرفه، پایدار و در دسترس افراد نیازمند نگه داریم.»



منبع

Beacon Impatiens، یک سری از I. walleriana با مقاومت بالای ثابت شده در برابر سفیدک کرکی Impatiens، لذتی پر از گل را به باغ‌های سایه‌دار در همه جا باز می‌گرداند. PanAmerican Seed به عنوان بخشی از یک مأموریت اختصاصی برای “تاباندن نور” بر سازمان های خیریه شایسته اما کمتر شناخته شده، متعهد شده است که هر سال درصدی از فروش جهانی دانه خود را به یک موسسه خیریه جدید اهدا کند.

سارا ماکیجوس، مدیر بازاریابی PanAmerican Seed می‌گوید: «درآمد حاصل از فروش Beacon Impatiens همچنان بر سازمان‌های خیریه کمتر شناخته شده تأثیر می‌گذارد و نور را بر سازمان‌های خیریه کمتر شناخته شده می‌تاباند، و دیدن باغبانان در همه جا به این کمک سالانه کمک می‌کند.» ما مفتخریم که از دو سازمان مستحق مانند Spectrios و Macular Society حمایت می کنیم، زیرا آنها آگاهی را ایجاد می کنند و به نیازمندان کمک می کنند.

کتی یلف، مدیر عامل انجمن ماکولا، اظهار داشت: «ما از PanAmerican Seed برای این کمک بسیار سخاوتمندانه، که تفاوت واقعی در زندگی افرادی که با بیماری ماکولا زندگی می کنند، بسیار سپاسگزاریم. بیماری ماکولا بزرگترین عامل از دست دادن بینایی در جهان توسعه یافته است و تأثیر مخربی بر زندگی افراد مبتلا دارد. اغلب می‌تواند باعث شود افراد نتوانند کارها را انجام دهند، بنابراین بسیاری از ما مانند خواندن، تماشای تلویزیون یا حتی تشخیص چهره نزدیک‌ترین دوستان و خانواده خود را بدیهی می‌دانیم. کمک‌های مالی مانند این به این معنی است که ما می‌توانیم به ارائه خدمات حمایتی حیاتی به افراد آسیب‌دیده ادامه دهیم و همچنین تحقیقات پیشگامانه را تأمین کنیم تا بتوانیم بیماری ماکولا را برای همیشه شکست دهیم.»

برای اطلاعات بیشتر:
شرکت باغبانی توپ
www.ballhort.com

کم بینایی از دست دادن بینایی و توانایی های بینایی است که با لنز یا جراحی عمومی قابل اصلاح نیست. در حالی که نابینایی نیست، زیرا بینایی محدود باقی مانده است، دید کم می تواند شامل نقاط کور، دید ضعیف در شب و تاری باشد.