کنترل کامل میزان نور در گلخانه

جلوگیری از هزینه های بالای انرژی
روشنایی LED، رطوبت زدایی و سایر تاسیسات در اتاق های آب و هوا و گلخانه ها به انرژی و برق زیادی نیاز دارند. ون در ساند خاطرنشان می کند: «از آنجایی که هزینه های انرژی در حال افزایش است و قیمت برق در حال حاضر گلوگاهی برای بسیاری از پروژه های کشاورزی داخلی است، لازم است راه حل های تکنولوژیکی با کیفیت بالا ارائه شود. گلخانه SupriSun نه تنها با انرژی کار می کند، بلکه از نیروهای خورشید نیز در این فرآیند استفاده می کند. “با ترکیب تاثیرات خورشید با صفحه نمایش های ویژه، LED های قابل تنظیم و سیستم های آب و هوا، به یک آب و هوای قابل کنترل و درجه حرارت و سطح نور پایدار دست می یابید. به این ترتیب، در هزینه های انرژی بالای یک مزرعه سرپوشیده کامل صرفه جویی می کنید.” ” وقتی گلخانه سوپری سان بسته می ماند، بیماری ها و ویروس ها نیز فرصتی پیدا نمی کنند، زیرا هیچ تعاملی با هوای بیرون وجود ندارد.

برای اطلاعات بیشتر:
استر ون ویندن
سرتون
[email protected]
www.certhon.com



منبع

SupriSun یک مفهوم جدید گلخانه ای با صفحه نمایش های ویژه و LED های قابل تنظیم است. با ترکیب این دو می توان میزان نور را به طور بهینه کنترل کرد. در اینجا تمرکز بر روی همگن بودن و کنترل پذیری نور است. این همچنین یک برنامه کارآمد انرژی برای کشاورزی داخلی ارائه می دهد. اگر گلخانه بسته بماند، می توان شرایط رشد را به طور بهینه کنترل کرد و نیازهای گیاه را به خوبی برآورده کرد و در عین حال از نور و گرمای خورشید استفاده کرد.

مفهوم گلخانه را می توان در سراسر جهان مورد استفاده قرار داد. با این حال، این به منطقه بستگی دارد که آیا این بهترین راه حل است یا اینکه کشاورزی کامل در محیط داخلی ممکن است پیشنهاد بهتری باشد، سازنده گلخانه در پاسخ به این سوال. در حال حاضر مذاکرات مختلفی در حال انجام است. در حال حاضر، انتظار می رود اولین گلخانه در اواسط سال 2023 ساخته شود.

Certhon آخرین نوآوری خود را راه اندازی کرد: SupriSun. به عنوان یک پرورش دهنده، این گلخانه جدید کنترل کاملی بر میزان نور ورودی به شما می دهد. این یک مفهوم گلخانه ای است که همراه با سیستم های آب و هوایی، کنترلی را که در مزرعه سرپوشیده به آن عادت دارید به شما می دهد. جان وان در ساند، مدیر ارشد نوآوری، می گوید: «می توانید آن را به عنوان یک مزرعه سرپوشیده در نظر بگیرید، اما بدون هزینه های انرژی بالا، زیرا از نیروی خورشید استفاده می کنید. SupriSun می تواند به عنوان یک گلخانه مستقل و همچنین در ترکیب با نوآوری قبلی Certhon: Gronos ساخته شود.


کنترل کامل میزان نور در گلخانه