کوردس رز 15 جایزه را در شصتمین دوره آزمایشات بین المللی گل رز در لاهه دریافت می کند

به گفته توماس پرول، راز رشد گل رز صبر است. “پرورش گل رز به زمان نیاز دارد. این یک فرآیند گسترده است. من ساعت های زیادی را در مزرعه و شرکت های باغبانی می گذرانم. اما اگر بتوانید گل رز را در آلمان همیشه بارانی با موفقیت پرورش دهید، می توان آنها را در هر آب و هوایی پرورش داد.”


در سمت چپ، الکساندر کوردس با گلدن رز، و پرورش دهنده توماس پرول با عطر و جوایز عمومی در سمت راست

برای اطلاعات بیشتر
رزهای کوردس
www.kordes-rosen.com

60 سال “Internationale Rozenconcours Den Haag”

با مجموع همه اینها، یک چیز وجود دارد که می توانیم مطمئن باشیم، رقابت سال آینده رقابت سختی خواهد بود.


در بالا، شیر مرجانی: پایین سمت راست، زمان بهتر. در پایین سمت چپ، مرا ببوس کیت. تصاویر: مارکو ون تول

هر سه نوع به صورت تجاری در دسترس هستند.

شنبه گذشته، در دوم ژوئیه، شصتمین دوره آزمایشی بین المللی رز در وستبروک پارک در لاهه برگزار شد که یک رقیب سر و شانه بالاتر از رقابت را به پایان رساند. با مجموع 15 جایزه برنده شده، عددی که قبلاً در تاریخ مسابقات دیده نشده بود، تولید کننده گل رز آلمانی کوردس با برتری 350 گل رز دیگر در این رویداد، با اختلاف برنده بزرگ این رویداد امسال بود.



منبع رزهای باغی این پرورش دهنده هم توسط هیئت داوران و هم عموم مردم به طور یکسان مورد پسند قرار گرفتند و سه تا از جوایز بزرگ را به خانه بردند.

  • جایزه عطر برای “Kiss me Kate”، یک گل رز صخره نوردی صورتی با بوی دلپذیر که ارتفاع آن به حدود 3 متر می رسد.
  • جایزه عمومی برای «زمان‌های بهتر»، یک گل رز زرد/صورتی با گل‌های درشت با رنگ‌های روشن زیبا و ارتفاع آن به حدود 70 سانتی‌متر.
  • و جایزه بزرگ مسابقه، گلدن گل رز طلایی برای “رز شیرهای مرجانی” آنها، یک رز صورتی عمیق که هیئت داوران را شگفت زده کرد و ارتفاع آن به حدود 70 سانتی متر می رسد.