کیسی فابی به برنامه رهبری انجمن بین المللی محصولات تازه (IFPA) می پیوندد

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن بین المللی محصولات تازه (IFPA)
www.freshproduce.com

هر سال، فقط 12 متخصص صنعت برای شرکت در برنامه انتخاب می شوند تا به توسعه رهبران و مدافعان آینده صنعت کمک کنند، با تمرکز بر چهار هدف اساسی:

  • گسترش رهبری
  • روابط تجاری
  • دولت و امور عمومی
  • رسانه و ارتباطات عمومی

این برنامه که میراثی از United Fresh است، وارد بیست و هفتمین سال خود می شود و تنها برنامه رهبری برای محصولات تازه و صنایع گل است. در طول یک سفر رهبری یک ساله، شرکت‌کنندگان مهارت‌های اساسی رهبری و کسب‌وکار را از طریق سفرهای سفارشی‌شده با جلسات حضوری، آموزش عملی با کارشناسان و مربیان برتر صنعت، تجربیات تعاملی با رهبران با نفوذ در واشنگتن و سراسر کشور، و موارد دیگر توسعه می‌دهند. .


کیسی فابی

کیسی فابی، رئیس بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک Color Republic، به برنامه رهبری انجمن بین المللی محصولات تازه پیوست – اولین باری است که یکی از اعضای صنعت گل دعوت می شود! کلاس 2022-2023 در اکتبر 2023 طی نمایشگاه سالانه جهانی محصولات و گل در اورلاندو، فلوریدا اعلام شد.

شرکت کنندگان در برنامه رهبری IFPA بر اساس بسیاری از عوامل، از جمله تجربیات تجاری، بخش صنعت، موقعیت جغرافیایی، رهبری صنعت و موارد دیگر، توسط کمیته مشاوره رهبری برای این برنامه انتخاب می شوند. با برنامه رهبری IFPA آشنا شوید.

او توانایی خود را برای تجسم امکانات بی‌پایان با رهبری کارآفرینی برای دستیابی به نتایج جسورانه جفت می‌کند – تیم تجارت الکترونیک و زنجیره تامین دیجیتال ما را از پایه ایجاد می‌کند، فروش عمدتاً در آمازون، Sams.com و Instacart. او همچنین قرارداد مجوزی را برای فروش انحصاری مجموعه گل‌های Country Living با مجلات Hearst منعقد کرد.

فابی سابقه اثبات شده ای در نوآوری و گسترش کسب و کارهای دیجیتال برای نزدیک به 20 سال، ایجاد تیم های رشد با عملکرد بالا و ارائه تجربیات برند با کیفیت با شرکت های غیرانتفاعی و استارت آپ ها، و همچنین برخی از بزرگترین شرکت های کالاهای بسته بندی شده مصرفی در سراسر جهان دارد. از جمله شرکت کیمبرلی کلارک و مریخ.



منبع