“کیفیت و دوام در پورتا نوا دست به دست هم می دهند”

روشنایی پایدار
در آگوست 2022، پورتا نوا به نقطه عطف جدیدی در پایداری و کیفیت گل های شاخه بریده خود رسید. پس از سال ها تحقیق در مورد ترکیب نور ایده آل برای رشد گل رز، پرورش دهنده چراغ های رشد را با چراغ های LED کم مصرف تر جایگزین کرد. این باعث صرفه جویی در حدود 40٪ در روشنایی می شود. علاوه بر این، تولید و کیفیت گل رز باید پایدارتر باشد. همراه با کشت بدون گاز، این امکان را به پورتا نوا می‌دهد تا گل رز باکیفیت را حتی در زمان قیمت‌های بالای انرژی، بدون تحمیل هزینه‌های اضافی پرورش دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
ون در پلاس
www.vdplas.com

عشق به توسعه پایدار
پورتا نوا آرزوی خود برای پرورش گل رز عالی را با چشم اندازی سبز از جهان ترکیب می کند. بنابراین تولید کننده تلاش می کند تا ردپای زیست محیطی گل رز خود را به حداقل برساند. این آرزو در فرآیند کشت به وضوح قابل مشاهده است. به عنوان مثال، پورتا نوا هیچ گازی تولید نمی کند، فقط از انرژی سبز استفاده می کند و آب باران را برای استفاده بازیافت می کند. گرمای ذخیره شده در تابستان دمای اتاق ایده آل را برای گل رز در زمستان فراهم می کند. CO2 مورد نیاز برای فرآیند کشت توسط پورتا نوا در تاسیسات انرژی خود و در یک نیروگاه در روتردام جذب می شود. در نتیجه، پرورش دهنده نیز به طور فعال برای کاهش انتشار CO2 کار می کند. با این اقدامات پایدار، Porta Nova کاملاً با Van der Plas مطابقت دارد. از این گذشته، ون در پلاس به عنوان شریکی پایدار برای دنیای فردا، بر عرضه گل های شاخه بریده و گیاهان تزئینی پایدار تمرکز دارد.

گل های رز گل های جاودانه ای هستند که پیام عشق را به همه جا منتقل می کنند. برای دادن قدرت بیشتر به این پیام، ون در پلاس رزهای پورتا نوا را انتخاب می کند. کیفیت بالای رزهای نائومی قرمز و نائومی سفید ما از شرکت Flourishing Partner به شما این امکان را می دهد که گل رزهایی با عمر طولانی گلدان به مشتریان خود ارائه دهید. علاوه بر این، گل های رز ما نیز نشان دهنده عشق به محیط زیست هستند، زیرا گل های شاخه بریده با استفاده از روش های بسیار پایدار رشد می کنند. عشق را با مشتریان خود با گل رز از پورتا نوا به اشتراک بگذارید.

کیفیت بالا
برای اینکه عشق به کسی یا چیزی واقعاً شکوفا شود، نیاز به توجه و انرژی دارد. این نیز در گل رز از Porta Nova منعکس شده است. علاوه بر رنگ‌های قرمز روشن و سفید عاج‌ای، گل رز ما با عمر گلدانی استثنایی خود نیز متمایز است. این به شما امکان می دهد گل های زیبایی را به مشتریان خود ارائه دهید که ظرافت خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند. نائومی قرمز دارای تضمین کیفیت حداقل 14 روز عمر گلدان است. عمر گلدان سفید نائومی حداقل ده روز است.



منبع