گشت مجازی در باغ‌های بال اکنون در دسترس است

هر تابستان بیش از 145000 گیاه به باغ‌های بال می‌روند که بیش از 1800 گونه مختلف از 200 جنس و 80 شرکت پرورش دهنده را نشان می‌دهند. چهار هکتار از باغ‌ها هر سال دوباره طراحی می‌شوند، بنابراین همیشه چیز جدیدی برای کشف وجود دارد. کاشت در آوریل/مه آغاز می‌شود و در رویداد سالانه روزهای مشتری دانه توپ در آخرین جمعه ماه ژوئیه، زمان اوج رنگ است.

Ball Seed فناوری دوربین و نرم افزار را از شرکت Matterport انتخاب کرد تا این فضای مهم را دیجیتالی کند و آن را در اوج رنگ حفظ کند تا همه از آن لذت ببرند. Gardens at Ball از سال 1933 به عنوان محل ارزیابی و آزمایش صنعت باغبانی بوده است. این یکی از ویژگی های محبوب شرکت باغبانی توپ در غرب شیکاگو، ایلینویز، محوطه دانشگاه است و بیش از 12 هکتار از نمایشگرهای محوطه سازی شده را در بر می گیرد.

کاربران نقشه می توانند از بین چندین ایستگاه باغ در نقشه بالای سر در www.ballseed.com/gardens انتخاب کنند. از آنجا، آنها می توانند با استفاده از ابزارهای نقشه، از جمله نشانگرهای محصول برای اطلاعات اضافی گیاه، و همچنین نمادهای ویدئویی که کارشناسان محصول پاپ آپ در حال برجسته کردن معرفی های کلیدی برای فصل فروش 2023 هستند، در هر فضا سفر کنند. تجربه تور بر روی انواع دستگاه‌ها، از جمله تبلت‌ها و تلفن‌های همراه، و همچنین هدست‌های واقعیت مجازی Oculus برای نمای فراگیرتر کار می‌کند.

برای شروع تجربه تور مجازی خود، به www.ballseed.com/gardens مراجعه کنید.



منبع

«باغ‌های بال نزدیک به ۹۰ سال است که یکی از مکان‌های دیدنی این صنعت بوده است. استفانی وینسنتی، مدیر بازاریابی برای Ball Seed می‌گوید: اکنون می‌توانید آزمایش‌ها را هر زمان که بخواهید به این روش غیر متعارف اما تأثیرگذار بازبینی کنید. “ما از اینکه این فناوری نقشه جدید برای خدمات سطح بعدی چه معنایی دارد هیجان زده هستیم زیرا به مشتریان خود در مورد عملکرد کارخانه آموزش می دهیم و پشتیبانی مداوم از محصول را ارائه می دهیم.”

Gardens at Ball ممکن است چرت زمستانی داشته باشد، اما همچنان می‌توانید از فصل آزمایشی رنگارنگ تابستان 2022 از طریق یک تجربه نقشه سه بعدی جدید با استفاده از عکاسی تور همهجانبه Matterport و فناوری دوربین 360 لذت ببرید. Ball Seed، یک توزیع‌کننده باغبانی در آمریکای شمالی، باغ‌ها را در اوج رنگ تابستان خود به تصویر کشید و این چشم‌انداز نقشه منحصربه‌فرد را با صنعت به اشتراک می‌گذارد تا به آزمایش‌ها کمک کند تا ادامه پیدا کنند و الهام‌بخش باشند.