گلخانه 1.5 هکتاری چای در شانگدونگ در حال تکمیل است

برای اطلاعات بیشتر:
شرکت بین المللی کشاورزی پکن کینگ پنگ
طبقه 7، ساختمان متریال پیشرفته، فنگ هوی ژونگ لو، منطقه هایدیان،
پکن، چین، 100094
تلفن: +86 58711536
فکس: +86 587117560
[email protected]
www.kingpengintl.com



منبع

این پروژه که در این ماه به اتمام نزدیک می شود، در مجموع شامل 2 گلخانه است: یک نهالستان به مساحت 1.5 هکتار برای تکثیر گیاهان و یکی برای سفت شدن نهال ها قبل از پیوند چای.

تیم کینگ‌پنگ نشان می‌دهد: «این گلخانه برای بهینه‌سازی شرایط رشد گیاهان چای طراحی شده است و اطمینان حاصل می‌کند که آنها مقدار مناسبی از نور، گرما و آب را برای رشد دریافت می‌کنند». این گلخانه مجهز به سیستم‌های پیشرفته کنترل دما و رطوبت و همچنین سیستم‌های آبیاری و کود دهی خودکار است تا محیط رشد مناسبی را برای نهال‌های چای فراهم کند تا بتواند نور طبیعی خورشید را تکمیل کند و به گیاهان امکان رشد سریع‌تر و قوی‌تر را بدهد.

کینگ‌پنگ می‌گوید: «به طور کلی، گلخانه شیشه‌ای 1.5 هکتاری در شاندونگ گواهی بر قدرت فناوری مدرن و طراحی نوآورانه است. توانایی ایجاد شرایط رشد ایده آل برای نهال های چای بی بدیل است و زیبایی و ظرافت آن را به شگفتی مهندسی واقعی تبدیل می کند، چه عاشق چای باشید و چه به سادگی از زیبایی طبیعت قدردانی کنید.

چین بزرگ‌ترین کشور چای‌کار در جهان است و در شانگدونگ، کشت چای یک سنت است. با این حال، صادرات به دلیل بقایای حفاظت از محصولات شیمیایی کم است. روش های کاشت در فضای باز می تواند بر طعم و طعم چای تأثیر بگذارد. با در نظر گرفتن این موضوع، گلخانه چای نوساز زیبا در منطقه شانگدونگ چین زیباتر می شود. گیاهان چای جوان قبل از پیوند در مزرعه در اینجا تکثیر و سخت می شوند.

این گلخانه علاوه بر عملکردی که دارد، یک شاهکار معماری خیره کننده نیز می باشد. طراحی شیک و مدرن آن به طور یکپارچه با چشم انداز اطراف ادغام می شود و فضایی آرام و آرام را ایجاد می کند که برای پرورش چای عالی است.