گواهی Veriflora برای محصولات پیت اسفاگنوم Sunterra

Sunterra یک تولید کننده پیت ماس ​​اسفاگنوم کانادایی است که دارای پیت بلوند فیبری است که برای پرورش دهندگان تجاری ایده آل است.

وس مارتین، معاون باغبانی/چمنزار و باغ، گفت: «این گواهی به مشتریان نشان می‌دهد که محصولات Sunterra به شیوه‌ای مسئولانه برداشت می‌شوند و شرکت ما شهروند برجسته‌ای در جامعه جهانی باغبانی است. “این تعهد ما را به صنعت تقویت می کند و ما را هم از نظر زیست محیطی و هم از نظر اقتصادی پایدار تعریف می کند.”


پیت ماس ​​اسفاگنوم Sunterra. عکس از Sunterra Horticulture.

برنامه Veriflora Responsibly Managed Peatlands فرآیند صدور گواهینامه پیشرو در جهان برای کشت پایدار پیت ماس ​​است. تولیدکنندگان گواهی شده باید تعهد خود را به حفاظت از اکوسیستم، مدیریت یکپارچه زباله و حمایت از حقوق کارگران نشان دهند. شرکت های دارای گواهی برای اطمینان از کیفیت ثابت به صورت سالانه حسابرسی می شوند.

Profile Products اخیراً برای خانواده محصولات پیت Sunterra sphagnum خود، لقب Veriflora Responsibly Managed Peatlands را کسب کرده است.

برای اطلاعات بیشتر:
محصولات پروفایل
(800) 508-8681
+1 (847) 215-1144
[email protected]
www.profileproducts.com

برای کسب این گواهینامه، شرکت ها باید درخواست دهند و یک فرآیند حسابرسی دقیق را با خدمات جهانی SCS (SCS) طی کنند. SCS به مدت سه دهه رهبری جهانی را در زمینه کیفیت شخص ثالث، تأیید زیست محیطی و پایداری، صدور گواهینامه، ممیزی، آزمایش و توسعه استانداردها ارائه کرده است.



منبع