یک شرکت هلندی برای جشن 10 سالگی خود برندسازی مجدد کرد

توسعه مشترک
در دهه گذشته چیزهای زیادی در Mixt Creations تغییر کرده است. Ton Kleijberg توضیح می دهد: “Mixt Creations حرفه ای تر شده است. ما به طور فزاینده ای با مشتریان طوفان فکری می کنیم. با دنبال کردن دقیق روندها و ساخت تابلوهای خلق و خوی برای آنها و با آنها، ترتیبات کارخانه ما حتی برای مشتریان نهایی ما مناسب تر است. این هم برای صادرکنندگان و هم برای مشتریان نهایی آنها خوب است. فروش هر دوی آنها افزایش می یابد زیرا ترتیبات کارخانه 100٪ با آنچه مشتریان آنها می خواهند مطابقت دارد.”

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به www.mixtcreations.nl مراجعه کنید



منبع شرکت هلندی Mixt Creations چیدمان های گیاهی را در سراسر اروپا تحت برچسب مصرف کننده Plant Creations خود عرضه می کند. این برند به یک نام آشنا تبدیل شده است. از آنجایی که تمام برچسب‌های گیاهی آن در ده سال گذشته آن برچسب را نشان می‌دادند، Mixt Creations آماده تغییر نام تجاری بود و بر هویت شرکتی خود تأکید داشت.

هدیه سبزی که باعث لبخند زدن شما می شود
لوگوی جدید شرکت به شعار “هدیه سبز که باعث لبخند زدن شما می شود” اشاره می کند. این پیام اصلی استراتژی جدید است. شما می توانید این هویت جدید را برای اولین بار در نمایشگاه تجاری Royal FloraHolland از 9 تا 11 نوامبر مشاهده کنید، جایی که Mixt Creations یک “هتل الهام بخش” خواهد داشت.

درباره Mixt Creations
Mixt Creations با چیدمان های گیاهی Plant Creations خود در ده سال گذشته بر روی بخش های متوسط ​​و برتر تمرکز کرده است.