“آزادسازی زیبایی پالت طبیعت”

آلما اسپری رز 69 گونه در مجموعه خود دارد، بنابراین تعداد زیادی گل رز برای کشف وجود دارد. برای کاتالوگ آنها اینجا را کلیک کنید.

دو گلی که این ایده در مورد قدرت تنوع را در بر می گیرند، براوو هستند، “با گلبرگ های قرمز که احساسات شور و شدت را برمی انگیزد، و آن را به یک انتخاب ایده آل برای بیان احساسات عمیق تبدیل می کند.” و آلما وایت، “با شکوفه های سفید که نمادی از بی گناهی و لطف است، به هر چیدمانی ظرافت می بخشد.”

او ادامه می دهد: “اما همچنین، این شش نوع زیر نشان دهنده تعهد ما به نوآوری است.”

مسئولیت در قبال مردم و محیط زیست
آلما اسپری گل رز نه تنها متعهد به پرورش گل رزهای اسپری باکیفیت است، بلکه در تلاش است تا مزرعه ای مسئولیت پذیر باشد و با توانمندسازی جامعه خود و حفظ زیبایی طبیعت، هم از مردم و هم از محیط زیست مراقبت کند.

“ما به ایجاد یک محیط مثبت و فراگیر معتقدیم که در آن تیم ما می تواند رشد کند، فرصت هایی برای رشد و توسعه فراهم می کند. ما همچنین اهمیت شیوه های پایدار در حفاظت از محیط زیست خود را درک می کنیم. از طریق تکنیک های کشاورزی مسئولانه، ما تاثیرات زیست محیطی خود را به حداقل می رسانیم و به آنها کمک می کنیم. ویویانا در پایان می‌گوید: حفظ زیبایی طبیعت برای نسل‌های آینده.

گوانولما می‌گوید: «مجموعه استثنایی ما طیف متنوعی از آن‌ها را شامل می‌شود، که هر کدام داستانی منحصربه‌فرد را از طریق رنگ‌ها، شکل‌ها و جوهر روح‌انگیز خود بیان می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
رزهای آلما اسپری
تلفن: +(593) 98-691-6917
تلفن: +(593) 9069-211-2
ایمیل: [email protected]
https://www.almasprayroseces.com/



منبع

آلما اسپری رز خانه یکی از بزرگترین انتخاب های انواع رز اسپری است. این مزرعه اکوادوری که بخشی از گروه الیت است، با 69 گونه، اختصاصی و متخصص در پرورش این شکوفه ها است و از سال 1992 این کار را انجام می دهند. آنها متعهد به نوآوری مداوم هستند و دائماً هر گونه اسپری گل رز را برای شخصیت متمایز خود انتخاب می کنند. ویویانا گوانولما از آلما اسپری رز توضیح می دهد و جزئیات ویژه. در این مقاله برخی از اسپری‌های ابداعی آن‌ها ارائه می‌شود که «هر یک گواهی بر زیبایی و تنوع موجود در پالت طبیعت است».

از چپ به راست: حس روشن، با گلبرگ های نارنجی پر جنب و جوش که شادی و هیجان را برمی انگیزد. فیبوناچی اورئوس ترکیبی هماهنگ از هلویی و صورتی با شکوفه های باغی شکل است. فیبوناچی جوکوندا، با رنگ زرد شاد و جوانه های متعدد در هر ساقه.

ویدئویی درباره آلما اسپری گل رز.

از چپ به راست: قوی باشید، گل رز اسپری سفید با شکل منحصر به فرد باغچه. صورت فلکی، با گلبرگ های صورتی آن که یادآور آسمان پرستاره شب است. گل سرخ عروسی، با رنگ صورتی روشن و شکوفه های بزرگ و مجلل.