از You Flowers و FTD ادغام را اعلام کردند

برای اطلاعات بیشتر:
از You Flowers, LLC
www.fromyouflowers.com

در نهایت، خود کسب و کار ترکیبی از طیف وسیعی از هم افزایی ایجاد شده توسط ادغام بهره خواهد برد، که مجموعه ای برتر از برندهای مصرف کننده تثبیت شده (از جمله From You Flowers، Proflowers، و FTD) را در خود جای خواهد داد. ادغام بهترین فناوری در کلاس، بازاریابی و روابط با مشتری، با اجرای بهترین استراتژی‌های عملیاتی در کلاس، مقیاس ایجاد می‌کند.

هولدینگ های خیابان دهم
www.tenave.com

علاوه بر چاپین، تیم اجرایی شرکت های ترکیبی شامل چارلی راس، EVP امور مالی خواهد بود. اسپنسر لوسیان، مدیر ارشد اجرایی؛ مایک سابیا، مدیر امور مالی؛ و زک پاول که به عنوان CRO و مدیر شبکه گل فروشی ادامه خواهد داد. پیتر ساوربورن به عنوان مشاور استراتژیک هیئت مدیره شرکت‌های ترکیبی باقی خواهد ماند که جوئل سیترون، یکی از مدیران اجرایی شرکت Tenth Avenue Holdings، رئیس آن خواهد بود.

دو شرکت گل و کادو امروز اعلام کردند
تکمیل ادغام آنها از You Flowers، LLC (FYF)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تجارت الکترونیک گل در ایالات متحده، و FTD، LLC (FTD)، یک مبتکر در صنعت گل برای بیش از یک قرن، ادغام شدند.
برای ایجاد یک پلت فرم جهانی جدید در صنعت گل و هدیه. این اعلامیه امروز توسط مایکل چاپین، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت From You Flowers، که به عنوان مدیر عامل شرکت های ترکیبی به عهده می گیرد، اعلام شد.

Nexus
www.nexuslp.com



منبع این ادغام هم برای مصرف کنندگان و هم برای گلفروشان اعضای FTD تحول آفرین خواهد بود. مصرف کنندگان با انتخاب رقابتی محصولات و خدمات از تجربه مصرف کننده پیشرفته بهره مند خواهند شد. گلفروشان FTD شاهد رشد کسب و کار خود از طریق افزایش پشتیبانی، خدمات پیشرفته و تقریباً دو برابر کردن تعداد سفارشات وارد شده به شبکه خواهند بود.

Jefferies LLC به عنوان مشاور مالی انحصاری و Munger، Tolles & Olson LLP به عنوان مشاور حقوقی FTD عمل کرد. Zukerman Gore Brandeis & Crossman، LLP مشاور حقوقی From You Flowers بود.

FTD
www.ftd.com

چاپین ادامه داد: «این ادغام مقیاس و کارایی ایجاد می کند که در فناوری اعضای گلفروشی و خدمات قوی تر برای کمک به رشد اعضای ما سرمایه گذاری مجدد خواهد شد.

“ما دو کسب و کار را با یک چشم انداز مشترک گرد هم می آوریم تا خدمات استثنایی را به اعضای گل فروشی و مصرف کنندگان خود ارائه دهیم.” چاپین گفت: «این ادغام بهترین عملیات تجارت الکترونیکی در کلاس From You Flowers را قادر می‌سازد تا رشد شبکه توزیع گل FTD را تسریع بخشد.