انجمن افتخاری علوم باغبانی و گیاهی 19 عضو جدید را معرفی کرد

بخش کرنل Pi Alpha Xi (PAX)، انجمن افتخار ملی برای علوم باغبانی و گیاهی، 19 عضو جدید را طی مراسمی در 18 آوریل 2023 معرفی کرد.

PAX در سال 1923 در دانشگاه کرنل تاسیس شد و کرنل فصل آلفا است. در اصل، این انجمن افتخار ملی برای گل‌کاری، باغبانی منظره، و باغبانی زینتی بود. در سال های اخیر گسترش یافته است و اکنون در تمام جنبه های باغبانی و علوم گیاهی برتری دارد.

از زمان تأسیس، PAX به 40 فصل در مؤسسات اعطای مدرک لیسانس افزایش یافته است. ماموریت آن ترویج بورس تحصیلی، مشارکت، رهبری حرفه ای و غنی سازی زندگی انسان از طریق گیاهان است.

فعالیت‌های فصل بهار امسال شامل یک استراحت برای مطالعه گیاهان آپارتمانی در 25 آوریل در انبار قرمز بزرگ با همکاری Hortus Forum (باشگاه باغبانی دوره کارشناسی کورنل) و SoHo (سازمان دانشجویی رشته باغبانی فارغ‌التحصیل) بود.

این فصل همچنین گرگ پک، کارشناس میوه درختی، دانشیار بخش باغبانی دانشکده علوم گیاهی یکپارچه را معرفی کرد، و از کمک های پیشرو او در باغبانی به طور کلی و تحقیقات سیب سیب به طور خاص تقدیر کرد.

منبع: وبلاگ های کرنل



منبع

فقط بهترین دانشجویان در علوم گیاهی دعوت می شوند به Pi Alpha Xi بپیوندند که امسال صدمین سالگرد خود را جشن می گیرد.

PAX سال ها در کرنل بسیار فعال بود و در دهه 1970 به اوج خود رسید. اما این فصل برای چندین سال خاموش بود تا اینکه در سال 2013 احیا شد. دانش آموزان فعالیت هایی مانند ارائه جلساتی برای ساختن باغ های کوچک رایگان در هفته پایانی، فروش گل های بریده در هفته روز سنت ولنتاین و سفرهای میدانی به گل فیلادلفیا برگزار می کنند. نمایش، باغ گیاه شناسی نیویورک، و مکان های دیگر.

اعضای 2023 Cornell PAX Chapter عبارتند از: توماس آکری، لورن اهرن، لیلی چایلدز، ژو دانگ، امیلین فلورس، کرستن گاسکو، توماس ژاکو، زوئی لاکبرنر، مایا مانگالا، الکس مارسینکوفسکی، هنری مارکز، امیلی مک فادن، راموند راموند، متیو ، گریگوری پک، کوئینتین پزینو، بنجامین اسکولنیک، شایندل سولومون و ناتالی رز ویلکاکس.