اولین کاربرد PARperfect در گلخانه گل رز چین

درست پس از راه‌اندازی راه‌حل نوآورانه PARperfect در بازار چین، Nemo برای دریافت اطلاعات بیشتر با Svensson تماس گرفت. سپس با اولین پروژه PARperfect در چین آمد. یک صفحه اختراع 5 هکتاری PARperfect Harmony 2047 FR در اینجا به عنوان لایه پایینی نصب شده است. ارقام حساس گل رز که به حفاظت خورشیدی بیشتری نیاز دارند در زیر این صفحه کشت می شوند. ما می توانیم احساس کنیم که نور نرم شده است و حتی زمانی که این صفحه نمایش در موقعیت خود قرار دارد.

سطوح نور پایدار
نئو وی، که مسئول کنترل آب و هوای گلخانه است، نظر مثبتی دارد: «ما می‌توانیم نور را با انعطاف‌پذیری بیشتر و دقیق‌تر از طریق ترکیب لایه‌های دو صفحه نمایش کنترل کنیم. ما قبلاً با توجه به تابش بیرونی تصمیم می گرفتیم چه زمانی سایه بزنیم و چه مقدار سایه بزنیم. به همراه کارشناسان آب و هوای Svensson، اکنون می‌توانیم نور را بر اساس داده‌های حسگر PAR کنترل کنیم. موقعیت صفحه به دنبال تغییر در شرایط بیرونی تغییر می کند که منجر به سطح نور پایدارتر در گلخانه می شود. با این روش هوشمند، PARsum بالاتری هر روز در مقایسه با روش سایه‌زنی قدیمی به دست می‌آید و در نتیجه رشد گیاه بهتر است.

نمو خلاصه کرد: «تقاضای بالاتر با کیفیت گل از سوی مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان را به انجام کار بهتر سوق می‌دهد. علاوه بر سرمایه‌گذاری در تجهیزات پیشرفته، لازم است راه‌حل‌های نوآورانه را امتحان کنیم و خودمان از عمل به دانش جدید دست یابیم. امیدواریم تولیدکنندگان گل بیشتری PARperfect را در گلخانه های خود پیاده سازی کنند. ارزش صفحه نمایش آب و هوا را می توان با حمایت دانش Svensson درک کرد. ما همراه با آنها به فردایی بهتر ایمان داریم!»

در زیر یک کوه زیبای برفی در لیجیانگ، چین، 35 هکتار گلخانه با فناوری پیشرفته در سال 2019 برای تولید گل رز بریده و کالا ساخته شد. به لطف شرایط منحصر به فرد ژئو اقلیم، امکانات تولید پیشرفته و ارقام خاص، گل‌های پرورش یافته در اینجا خیره‌کننده هستند که به جذابیت نام تجاری «丽江の花» (گل لیجیانگ) کمک می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر:
لودویگ سونسون

[email protected]
www.ludvigsvensson.com



منبع

محیط گلخانه ای ایده آل
نمو یانگ، مشاور فنی پارک صنعت گل مدرن لیجیانگ، به ما گفت که کشت بستر و سیستم کنترل آب و هوای پیشرفته برای ایجاد یک محیط گلخانه ای ایده آل برای محصولات به کار گرفته شده است و در نهایت عملکرد و کیفیت گل بالاتری را به دست می آورد. «تفاوت دمای D/N زیاد است و تابش خورشیدی غنی است که به نفع کشت گل رز در لیجیانگ است. با این حال، ما باید حداکثر صرفه جویی در مصرف انرژی را به خصوص در مواجهه با دمای پایین در شب های زمستان در نظر بگیریم. صفحه نمایش حرارتی دو لایه Svensson برای کاهش هزینه انرژی در روز و شب نصب شده است. چالش دیگر حفاظت از خورشید است. از آوریل، تابش خورشید قوی تر می شود و به طور مکرر و شدید در نوسان است. ما برای ایجاد یک محیط نوری همگن تر و پایدارتر در گلخانه به یک راه حل سایه نیاز داریم.