بازار آنلاین گیاهان به طور تصاعدی رشد می کند

لجستیک
عامل دیگر تدارکات است. به دست آوردن یک گیاه از نهالستان تا طاقچه در شرایط خوب یک چالش است که تمام حلقه های زنجیره باید یاد بگیرند که بر اساس آن عمل کنند. گام‌های بزرگی در اینجا برداشته شده است، “با بهبود زیرساخت‌های لجستیک و تکنیک‌های بسته‌بندی، اکنون می‌توان کارخانه‌ها را با خیال راحت حمل کرد و به سرعت به مصرف‌کنندگان تحویل داد.”

بازار آنلاین گیاهان طی پنج سال گذشته رشد چشمگیری را تجربه کرده است. عواملی که این رشد را ممکن کرده است در تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی گیاهی PLNTS آشکار شده است که هفته گذشته جشنی را به مناسبت اولین سالگرد خود جشن گرفت.

PLNTS پنجمین سالگرد خود را جشن می گیرد
هفته گذشته، PLNTS پنجمین سالگرد خود را با رویدادی جشن گرفت که دوستداران گیاهان، تأثیرگذاران، طراحان و همکاران را گرد هم آورد. جشن‌های سالگرد شامل یک برانچ بود که تأثیرگذاران دنیای گیاهان گرد هم آمدند، کارگاه‌های تعاملی که توسط طراحان برگزار شد، و نمایشگاهی که در آن PLNTS هنرمندانه صحنه‌ای را به خاص‌ترین گیاهان خود داد و داستان پشت فروشگاه اینترنتی را به اشتراک گذاشت.

برای اطلاعات بیشتر:
PLNTS
www.plnts.com



منبع

تقویت کووید به صورت آنلاین
سال‌های اخیر کووید، همانطور که در PLNTS می‌دانند، فروش آنلاین کارخانه‌ها را به روش‌های مختلف افزایش داده است. بیشتر بودن – و کار کردن – در خانه باعث افزایش علاقه به فضای سبز در خانه و به طور کلی یک سبک زندگی سالم شده است. گل ها و گیاهان فضاهای داخلی را روشن می کنند. مصرف کنندگان نمی توانستند بیرون غذا بخورند یا به تعطیلات بروند و بنابراین بودجه بیشتری در دسترس داشتند و غیره.


حجم جستجو «گیاهان خانگی» از 1 ژانویه 2015 تا مارس 2023

اولاً، مصرف کنندگان در واقع امکان سفارش آنلاین گیاهان را کشف کرده اند. علاوه بر این، دامنه تقریباً نامحدود است و به راحتی قابل دسترسی است و اطلاعات محصول همراه به طور فزاینده‌ای دقیق شده است. PLNTS می‌گوید: «بازار آنلاین گیاهان محدودیت‌های سنتی فروشگاه‌های فیزیکی را شکسته است، مصرف‌کنندگان اکنون این آزادی را دارند که از میان طیف گسترده‌ای از گونه‌های گیاهی، گونه‌ها و نمونه‌های کمیاب انتخاب کنند که قبلاً یافتن آنها در باغ‌های محلی دشوار بود. مراکز.”

بیشترین فروش
طی پنج سال گذشته، خود PLNTS، که اتفاقاً پنجمین سالگرد خود را نیز جشن می‌گیرد، شاهد افزایش چشمگیر محبوبیت گیاهان آپارتمانی بوده است و گونه‌های خاصی همواره در صدر فهرست قرار دارند. پنج گیاه محبوب عبارتند از: Monstera Adansonii، Philodendron Melanochrysum، Philodendron Verrucosum، Calathea White Fusion و در نهایت Syngonium Mottled.