کمپین Charmelia راه اندازی شد

برای اطلاعات بیشتر:
رویال ون زانتن
Lavendelweg 15
1435 EW، Rijsenhout
تلفن: 387000 297 (0) +31
www.royalvanzanten.com



منبع

دسته گل های صحرایی این روزها به طور شگفت انگیزی در اروپا محبوب شده اند. رویال ون زانتن در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید: “آنها مثبت، شادی و خوش‌بینی را ساطع می‌کنند، و این دقیقاً همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم. Charmelia “احساس گل‌های وحشی” را تداعی می‌کند و آن را به یک گل عالی برای یک دسته گل صحرایی تبدیل می‌کند.

تابستان را انتخاب کنید
وجود چارملیا در رنگ های مختلف به این معنی است که گلفروشان می توانند از آن به طرق مختلف استفاده کنند. “گرچه Charmelia به عنوان یک گل انفرادی زیبا است، اما در یک دسته گل مزرعه یا باغ کاملاً احساس می کند که در خانه است. رنگ های زیادی به دسته گل می بخشد که به سادگی با گلدهی فراوان آن بیشتر می شود. عروس های بیشتری برای یک دسته گل تابستانی تابستانی انتخاب می کنند. مانند دسته گل عروس آنها. چنین دسته گلی پر از گل کاملاً با روند عروسی در یک محیط غیر رسمی تر مطابقت دارد. Charmelia همچنین می تواند در تزئینات گل برای مکان های مراسم و مهمانی استفاده شود.”

لذت طولانی مدت
Charmelia محصولی از این پرورش دهنده هلندی است و توسط Together2Grow در هلند و Jardines de los Andes برای ایالات متحده رشد می کند. این طیف در حال حاضر از شش گونه تشکیل شده است: رژگونه چارملیا، زرد چارملیا، صورتی چارملیا، چارملیا سفید، چارملیا بنفش و چارملیا بلانکا. “این یک فلورینکا خاص با گل های زیبا است که قدرت و مثبت را می تاباند. Charmelia یک گل مزرعه نیست، اما به دلیل کشت سرد کم انرژی از نظر پایداری امتیاز بالایی می گیرد و کاملاً با این روند مطابقت دارد. در کنار همه کاره بودن مجموعه رنگارنگ Charmelia، این گونه‌ها همچنین دارای عمر گلدان فوق‌العاده طولانی تا 21 روز هستند.