“با این ورق ما شاهد 4-6 روز اضافی گل های سالم تر هستیم”

فن آوری های سرسبز
تلفن: +1 (661) 487-2230
www.verdant-tech.com

گوردون رابرتسون، مدیرعامل Verdant Technologies می‌گوید: «حل چالش‌های پیچیده، مانند ضایعات غذا و گل، از طریق یک محصول به دست نمی‌آید، اما ما متعهد هستیم که از طریق مشارکت با یکدیگر همکاری کنیم تا بخشی از راه‌حل بزرگ‌تر باشیم.

در حالی که 1-MCP بیش از 20 سال است که وجود داشته است، اجرای آن برای پرورش دهندگان ساده نبوده است، نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی دارد و نتایج ناسازگار بوده است. این چالش‌ها درها را برای نوآوری باز کردند تا به یافتن راهی بهتر برای کاهش ضایعات در صنعت گل و ارائه راه‌حلی پایدارتر برای خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان کمک کنند.

Edgington می‌افزاید: «هدف ما ارائه سادگی و تازگی به صنعت گل و تولید از طریق نوآوری است.

تاد ادجینگتون، مدیر ارشد فناوری در Verdant Technologies می‌گوید: اتیلن یک هورمون طبیعی پیری است که توسط گیاهان تولید می‌شود و می‌تواند باعث شکوفه‌های زودرس، پژمردگی و به طور بالقوه افزایش پوسیدگی شود. پس از برداشت گل ها و هنگامی که با استرس ناشی از انتقال یا نوسانات دما مواجه می شوند، اتیلن تولید می کنند تا فرآیند بلوغ را تسریع کنند.

Verdant Technologies نیز نوآوری HarvestHold خود را به صنعت تولید می آورد. این شرکت قصد دارد پس از راه اندازی در ایالات متحده و مکزیک، ردپای خود را در سطح جهانی گسترش دهد.

Verdant Technologies یک فرمول منحصر به فرد و ثبت اختراع ایجاد کرد که شامل قرار دادن 1-MCP بر روی یک ورق PET قابل بازیافت است. هنگام حمل و نقل، ورق به راحتی با گل ها بسته بندی می شود و 1-MCP با تنفس طبیعی گل که پس از برداشت اتفاق می افتد فعال می شود.

در سال های اخیر، استفاده از 1-MCP در صنعت به عنوان یک راه حل پس از برداشت سازگار با محیط زیست پذیرفته شده است. 1-MCP یک تنظیم کننده رشد گیاهی با ساختاری مشابه اتیلن و سابقه اثبات شده مهار اتیلن در محصولات و گل ها است. 1-MCP به گیرنده های اتیلن گیاه متصل می شود و روند پیری را کند می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
کریسال
www.chrysal.com

مقیاس گذاری برای آینده
Chrysal ورق های اتیلن باستر را در عملیات کلمبیایی خود قرار داده است و طیف گسترده ای از گل ها از جمله دسته گل، آلسترومریا، میخک و گل رز را درمان می کند. ورق ها بسته بندی شده و همراه با گل ها برای مشتریان خرده فروشی مختلف ارسال می شود.

پیتر وریندز، مدیرعامل کرایسال اینترنشنال، می‌گوید: «ما به مزایایی که 1-MCP می‌تواند ارائه دهد، اعتقاد راسخ داریم. “همکاری با Verdant Technologies برای غلبه بر چالش های رایج اجرای 1-MCP به ما کمک کرده تا عملیات را ساده کنیم و به بهبود تجربه مصرف کننده ادامه دهیم.”

رویکرد جدید به یک راه حل اثبات شده
تا همین اواخر، تحویل 1-MCP برای بسیاری از تولیدکنندگان در سراسر جهان چالش برانگیز بوده است. راه‌حل‌های قبلی به تجهیزات ویژه و دوره‌های نگهداری، کنترل‌های پیچیده دما و کاتالیزورهایی نیاز داشتند که آب آزاد را معرفی می‌کنند. این پیچیدگی منجر به نتایج متناقض در صنعت گل و تولید شده است.



منبع

برخلاف بسیاری از بازدارنده‌های اتیلن، این ورق منحصر به فرد از فرآیند جدیدی برای مبارزه با اتیلن استفاده می‌کند. نتایج عملکرد سازگار را از طریق فرمول رهش طولانی آن نشان می دهد.

با ادامه رشد همکاری بین این دو شرکت، Chrysal قصد دارد به افزایش تجاری سازی صفحات اتیلن باستر خود ادامه دهد و قصد دارد این فناوری را در ماه های آینده به اکوادور بیاورد. مشروط به تأییدیه های نظارتی، این شرکت همچنین امیدوار است که راه حل را در ایالات متحده و بازارهای دیگر راه اندازی کند.

Vriends می‌افزاید: «ما آزمایش‌های متعددی را برای اندازه‌گیری اثربخشی و اطمینان از ارائه راه‌حل برتر به مشتریان خود انجام داده‌ایم. “نتایج به وضوح تفاوت را با ورق های اتیلن باستر ما نشان می دهد. ما شاهد 4-6 روز بیشتر گل های سالم تر هستیم.

Verdant Technologies فناوری خود را HarvestHold Bloom® می نامد. Chrysal از طریق توافق آنها، HarvestHold Bloom را تغییر نام داد و آن را با نام Ethylene Buster® Sheets در آمریکای جنوبی به بازار می آورد.

در اواخر سال 2020، Chrysal International اعلام کرد که با شرکت نوظهور علوم مواد و نوآوری کشاورزی Verdant Technologies همکاری می کند. Chrysal از طریق این مشارکت، راه حل جدیدی را پس از برداشت به صنعت گل ارائه می دهد. این محصول با اتیلن مقابله می کند، یک عامل شناخته شده برای القای پوسیدگی و افزایش حساسیت به بیماری در گل ها.