برادران باگالا استرالیا تاج گل سال را برگزید

آقای باگلا که روزش از ساعت 10:30 شب شروع می شود، گفت: “ما امسال به جوایز رفتیم و فکر می کردیم که نوبت ما نیست زیرا در مقابل سایر پرورش دهندگان بزرگ قرار داشتیم. وقتی نام ما را خواندند، بسیار هیجان انگیز بود.” سه روز بازار ما بسیار مفتخریم که برنده جایزه گل سال 2022 شدیم. ما بدون مشتریان وفادارمان نمی توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم؛ از همه شما برای حمایت و رای دادن به ما سپاسگزاریم. یک تشکر بزرگ از کارکنان شایسته ما برای تمام زحمات آنها و خانواده های ما برای حمایت آنها.

مایکل باگالا (سمت چپ) جایزه Fresh Markets 2022 سیدنی را می پذیرد

شرکت خانوادگی برادران Bagala استرالیا در جوایز Fresh Markets اخیراً به عنوان پرورش دهنده گل سال انتخاب شد.

مقاله کامل را در: www.fairfieldchampion.com.au بخوانید



منبع

پرورش دهندگان گل، عمده فروشان و واردکنندگان گل رز خود را در پارک هورسلی می کارند و بیش از 40 سال است که تاسیس شده اند. آنها قبلاً در سال های 2017 و 2018 فینالیست های این رده بودند.

مایکل باگالا و پسر عمویش مایکل پس از گرفتن مسئولیت از پدر مرحومش فرانک و برادرش آنتونیو، که هنوز بخشی از تجارت است، تجارت را اداره می کنند. مزرعه پنج هکتاری آنها دارای 40000 گیاه است که در تمام طول سال برای مشتریان از جمله صنایع عروسی و تشییع جنازه تولید می کنند. آنها در حال حاضر تقاضای زیادی برای انواع گل رز کلبه ای و رنگ های عروسی سفید، صورتی و کرم دارند.