برانسفورد وبز به کاهش مصرف انرژی در سراسر تجارت ادامه می دهد

منابع و استفاده از انرژی بخش بزرگی از فرآیند پایداری برانسفورد وبز برای تقریباً ده سال بوده است. کاهش استفاده و جایگزینی منابع سوخت فسیلی از طریق ابتکارات مختلف در سراسر سایت آن، کلید پیشرفت قوی در این سفر بوده است.

این فرآیند در سال 2015 با نصب یک سیستم پنل خورشیدی 60 کیلوواتی نصب شده بر روی سقف انبار آغاز شد. این سیستم حدود 20 درصد از انرژی الکتریکی مصرفی برانسفورد وبز را تامین می کند و از زمان نصب آن، برق کافی برای تامین برق 100 خانه برای یک سال تولید کرده است. کاهش مصرف انرژی نیز مهم است، و نصب روشنایی LED در سه سال گذشته در سراسر تجارت کلیدی بوده است.

ریچارد کولبورن، مدیر مالی، اظهار داشت: «کاهش انرژی و استفاده بهینه از انرژی برای ما بسیار مهم است، و در حالی که در چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشته‌ایم، همچنان مصمم به بهبود بیشتر هستیم». با در نظر گرفتن این موضوع، ما شروع به بررسی ذخیره باتری برای به حداکثر رساندن استفاده از الکتریسیته ای که از پنل های خورشیدی خود تولید می کنیم، کرده ایم و به طور مداوم در حال بررسی گزینه های بهتر در هنگام تعویض تجهیزات هستیم.



منبع

این تجارت با جایگزینی تراکتورهای دیزلی و دیزلی با کالسکه های برقی و جایگزینی یک لیفتراک قدیمی دیزلی با نسخه الکتریکی، از خودروهای دیزلی سنتی فاصله گرفته است. نقاط شارژ EV تا تابستان امسال نصب خواهند شد و این شرکت اولین خودروی برقی خود را برای تحویل با هدف سبزتر شدن ناوگان خودروهای شرکت در آینده دارد.