برداشت عکس: فلورا.باغ.روستای قزاقستان

Flora.Garden.Village که از 20 تا 22 آوریل در آستانه، قزاقستان برگزار شد، پذیرای حدود 8000 بازدید کننده بود. این سازمان می‌گوید: “این حدود 1.5 برابر از انتظارات ما فراتر رفت.” در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت از 10 کشور جهان شرکت داشتند.

برای دیدن تصاویر بیشتر این نمایش اینجا را کلیک کنید.

شرکت های نمایشگاهی از 10 کشور زیر بودند: بلاروس، ایتالیا، اسرائیل، قزاقستان، کنیا، کلمبیا، لتونی، هلند، روسیه و اکوادور.

و برای مقالات قبلی ما در مورد نمایش اینجا را کلیک کنید.

نمایشگاه بعدی “فلورا.باغ.روستا” 16 تا 18 آوریل 2024 برگزار می شود.

این سازمان می‌گوید: «به طور کلی، نمایشگاه از نظر تجاری و احساسی بسیار موفق بود. “غرفه داران از کیفیت مخاطبان هدف و تعداد تماس های تجاری راضی بودند. بسیاری از غرفه داران قبلاً غرفه های نمایشگاه سال آینده را رزرو کرده اند. و بازدیدکنندگانی که برای کاوش آمده بودند، قصد خود را برای شرکت در نمایشگاه با غرفه اعلام کردند. “

و علاقه بین المللی بالا بود. “تعداد زیادی از کارآفرینان روسی از سن پترزبورگ، مورمانسک و مسکو از نمایشگاه بازدید کردند. ایژفسک، لیپتسک، ورونژ، نووسیبیرسک، یکاترینبورگ و بسیاری از شهرهای دیگر پس از سه سال وقفه فرصت ملاقات با شرکای خارجی خود را پیدا کردند. اما نمایشگاه همچنین پذیرای بازدیدکنندگان از هلند، کنیا، اسرائیل و امارات بود.

علاوه بر شرکت های نمایشگاهی، قهرمانی در گل فروشی حرفه ای، “Altyn Gul-2023” نیز توجه زیادی را برانگیخت. 10 گلفروش از روسیه و قزاقستان در این مسابقات شرکت کردند که در آن سه وظیفه رقابتی انجام دادند: دسته گل با موضوع “معماری قزاقستان”. دسته گل عروس یا لوازم جانبی جایگزین آن با موضوع “طراحان مد بزرگ”؛ ترکیب داخلی با موضوع “جستجوی خلاقانه”.


برای دیدن تصاویر بیشتر این نمایش اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
فلور.باغ.روستا
https://fgv-expo.kz/en



منبع