برنامه آموزش آنلاین گلخانه ای دانشگاه فلوریدا 2023 از 29 مه آغاز می شود

گلخانه 101 علم باغبانی زیربنایی رشد گیاهان را به پرورش دهندگانی که آموزش رسمی در زمینه باغبانی ندارند آموزش می دهد و مقدمه ای عالی برای این برنامه است. “اگر علاقه مند به کاوش در صنعت باغبانی هستید و تحصیلات قبلی ندارید، این دوره برای شما مناسب است!” موضوعات شامل اجزای گیاهی، فتوسنتز و رشد، فناوری گلخانه، گلدهی، فشردگی، انشعاب، آبیاری، تغذیه و سلامت گیاه است.

3800 کشاورز قبلاً با موفقیت از دوره های آموزش آنلاین گلخانه فارغ التحصیل شده اند. “ما نرخ تکمیل 80٪ داریم و شرکت کنندگان ما نظرات مثبتی ارائه می دهند: “از فرصتی که برای ادامه هر یک از آموزش هایمان با یک برنامه واقعی و انعطاف پذیر برای تکمیل موفقیت آمیز در حین کار تمام وقت به دست می آوریم متشکریم”، “دوره ها به خوبی توسط پرورش دهندگان ساخته شده اند.” برای پرورش دهندگان.” سرپرستانی که کارمندان خود را ثبت نام کرده‌اند نیز می‌گویند: «دوره‌ها به تیم ما کمک کرد تا بسیاری از کارهایی که انجام می‌دهیم را به روشی بسیار جامع‌تر درک کند.»

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه و Greenhouse 101 به آگهی‌های انگلیسی و اسپانیایی مراجعه کنید.

آیا می خواهید به صنعت رو به رشد باغبانی بپیوندید؟ آیا باید دانش باغبانی خود را تازه کنید؟ آیا کارمندانی دارید که از دانستن دلیل کار روزانه خود سود ببرند؟ خود یا کارکنان خود را با برنامه آنلاین برنده جایزه IFAS Extension دانشگاه فلوریدا آموزش دهید. تمامی دوره های آموزش آنلاین گلخانه ای به زبان انگلیسی و اسپانیایی تدریس می شود. اولین دوره سال گلخانه 101 از 29 می 2023 شروع می شود. برای ثبت نام به سایت http://hort.ifas.ufl.edu/training/ مراجعه کنید.



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
UF/IFAS
www.ifas.ufl.edu

هر دوره کاملاً آنلاین است و شامل ویدئوهای از پیش ضبط شده، یک تابلوی گفتگوی تعاملی با اساتید دکترا، مطالب آموزشی و آزمون‌ها می‌شود. مطالب دوره در هر زمان از روز در دسترس است، و دو ماژول جدید هر هفته در طول دوره برای چهار هفته هر دوره فعال می شود، در مجموع 8 ماژول آموزشی. مدرسان مجرب دانشگاه برای کمک در دسترس هستند و فارغ التحصیلان گواهی تکمیل شخصی دریافت می کنند. یک دوره برای هر سطح از دانش و مهارت وجود دارد. این سال دارای یک دوره پیشرفته جدید، مدیریت محصولات محیطی است که به شما اصول اساسی فیزیولوژی گیاهی و نحوه اعمال مفاهیمی مانند کمبود فشار بخار در کنترل آب و هوای گلخانه را آموزش می دهد.

آنها با ثبت نام 5 یا بیشتر 20٪ تخفیف ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر، از جمله تخفیف برای چندین ثبت نام، به ما ایمیل بزنید: [email protected].