بریتانیا فروش ذغال سنگ نارس را برای باغداران آماتور ممنوع کرد

دور دوم کمک هزینه بازسازی، ترکیبی از کارهای مرمتی مناطق پست و مرتفع را پشتیبانی کرده است، با مشارکت Somerset Peatland برای بازسازی مکان های پست در جنوب غربی انگلستان و مشارکت Great North Bog and Moors for the Future برای بازسازی مکان های مرتفع در شمال انگلستان. انگلستان. همچنین به زودی برندگان دور دوم کمک‌های Discovery خود را اعلام خواهیم کرد.

جایگزین‌های جدید برای پیت باغبانی که از طریق کشت‌زار و غیره تولید می‌شود، فرصتی را برای انگلستان فراهم می‌کند تا از طبیعت از طریق ایجاد مشاغل سبز محافظت کند و همچنین به یکی از رهبران جهانی در تولید و فروش رسانه‌های رشد پایدار تبدیل شود.

ریچارد بنیون وزیر محیط زیست گفت: “این دولت اهمیت حفظ ذغال سنگ نارس سالم و در زمین، اینجا و در سراسر جهان را درک می کند – برای مهار کربن، تقویت انعطاف پذیری در برابر خشکسالی و به عنوان یک راه حل قدرتمند مبتنی بر طبیعت برای تغییرات آب و هوا. اقدامات انجام شده است. امروز اعلام شد فصل جدیدی در داستان تورب زمین‌های نمادین ما – حفظ سلامت و سرزندگی بلندمدت آنها به عنوان بخشی از تعهدات ما برای دستیابی به خالص صفر و ارائه برنامه زیست‌محیطی 25 ساله ما است.

مشاوره
این اعلامیه به دنبال یک مشاوره عمومی گسترده است که بیش از 5000 پاسخ دریافت کرد که بیش از 95 درصد به نفع دولت برای ممنوع کردن خرده فروشی ذغال سنگ نارس بود. دولت همچنین متعهد شده است که به همکاری نزدیک با بخش باغبانی حرفه ای برای سرعت بخشیدن به انتقال آنها به جایگزین های بدون ذغال سنگ نارس قبل از ممنوعیت برای بخش باغبانی حرفه ای ادامه دهد، با اذعان به اینکه بخش باغبانی حرفه ای با موانع فنی بیشتری روبرو است که مدت زمان بیشتری طول می کشد. غلبه بر.

پروفسور آلیستر گریفیث، مدیر علوم و مجموعه ها در انجمن سلطنتی باغبانی، گفت: “پیت لندها بزرگترین ذخیره کربن در زمین هستند، با پتانسیل زیادی برای ذخیره کربن طولانی مدت، به رسیدن به صفر خالص کمک می کنند. آنها هنگام خیس شدن مجدد، سیل را کاهش می دهند، و کاهش می دهند. خطر آتش سوزی و ایجاد زیستگاه های ارزشمند برای گیاهان و حیوانات. برای مقابله با بحران های آب و هوایی و تنوع زیستی، ضروری است که ما یک انتقال پایدار به محیط کشت جایگزین بدون ذغال سنگ نارس داشته باشیم. RHS فروش کیسه های رسانه ای رشد مبتنی بر ذغال سنگ نارس را در سال 2019 متوقف کرد و به همکاری با دفرا، صنعت و باغبان برای تسریع انتقال به عاری از ذغال سنگ نارس ادامه خواهد داد.”

اکوسیستم های گرانبها
تونی جونیپر، رئیس National England، می گوید: “پیتلندها اکوسیستم های گرانبهایی هستند که دارای حیات وحش زیبا و جذاب هستند، شخصیت مناظر نمادین را شکل می دهند، آب را تصفیه می کنند و به کاهش خطر سیل کمک می کنند. آنها همچنین بزرگترین ذخایر کربن طبیعی ما هستند که در آنها قفل می شوند. 580 میلیون تن. این ممنوعیت فروش کمپوست مبتنی بر ذغال سنگ نارس و کار برای حذف تدریجی استفاده در سایر مناطق گامی اساسی در جهت حفاظت از این دارایی های طبیعی ارزشمند و امکان بازیابی مناطق تخریب شده است.

ما با Defra و شرکای خود در محل کار می کنیم تا هزاران هکتار از زیستگاه های peatland را احیا کنیم و امروز بیش از 11 میلیون پوند برای احیای سایت های پست در جنوب غربی انگلستان و سایت های مرتفع در شمال انگلیس اعطا کرده ایم. این پروژه‌ها فواید متعددی خواهند داشت، از جمله حفظ کربن، کمک به بازیابی برخی از کمیاب‌ترین حیات‌وحش، کاهش خطر سیل، و انعطاف‌پذیری بیشتر مناظر در برابر تأثیرات تغییرات آب و هوایی مانند خشکسالی و آتش‌سوزی.»

پیت‌لندها بزرگ‌ترین ذخایر کربن در بریتانیا هستند، اما تنها حدود 13 درصد از زمین‌های پیت‌لند ما در وضعیت تقریباً طبیعی قرار دارند. این تخریب به دلیل زهکشی برای مصارف کشاورزی، چرای بی رویه و سوزاندن و همچنین استخراج برای استفاده در محیط های رشد رخ داده است. رسانه‌های کشت خرده‌فروشی کیسه‌ای 70 درصد از ذغال سنگ نارس فروخته شده در بریتانیا را تشکیل می‌دهند و اغلب مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند، به عنوان مثال، به عنوان یک بهبود دهنده خاک به جای محیطی برای تکثیر گیاهان استفاده می‌شود. هنگامی که این استخراج انجام می شود، کربن ذخیره شده در باتلاق به صورت دی اکسید کربن آزاد می شود که به تغییرات آب و هوایی کمک می کند.


خیس کردن ریزلی ماس، باتلاق ذغال سنگ نارس در وارینگتون، انگلستان. اعتبار: پل توماس، انگلستان طبیعی.

اقدامات اعلام شده به تلاش‌ها برای دستیابی به هدف بلندپروازانه ما برای احیای 35000 هکتار از تورب‌زارها تا سال 2025 و تلاش‌های گسترده‌تر برای رسیدن به صفر خالص کمک می‌کند.

کمک های مالی
از طریق دور دوم کمک مالی Nature for Climate Fund Restoration Peatland، انگلستان طبیعی نزدیک به 11 میلیون پوند به شش پروژه برای حمایت از کارهای بازسازی در بیش از 7000 هکتار زمین پیتلند اعطا کرده است، که به بیش از 8000 هکتار اضافه می کند که قبلاً از طریق دور اول تأمین مالی شده است.

دولت انگلیس روز شنبه، 27 آگوست اعلام کرد، فروش پیت به باغداران آماتور در انگلیس تا سال 2024 ممنوع خواهد شد.

استخراج ذغال سنگ نارس همچنین وضعیت چشم‌انداز وسیع‌تر پیت‌لند را تخریب می‌کند و به زیستگاه‌های برخی از کمیاب‌ترین حیات‌وحش ما، مانند پروانه دم چلچله، مرغ خراطین و جغدهای گوش کوتاه آسیب می‌رساند و بر توانایی ذغال سنگ نارس برای جلوگیری از سیل و فیلتر کردن آب تأثیر منفی می‌گذارد. بخش قابل‌توجهی از منابع آب بریتانیا به زمین‌ها می‌آیند یا از میان زمین‌های پیت می‌گذرد.

برای اطلاعات بیشتر:
دولت انگلستان
www.gov.uk



منبع

دولت همچنین در حال راه اندازی یک صندوق جدید 5 میلیون پوندی برای ترویج استفاده از پیت لند برای کشاورزی پایدار است. این امر از جذب خاکریز – عمل کشاورزی در زمین‌های پسته خیس شده – حمایت می‌کند که به حفاظت بیشتر از امنیت غذایی، تولید جایگزین‌هایی برای ذغال سنگ نارس باغبانی و کاهش اثرات زیست‌محیطی کمک می‌کند.