“به عنوان یک تیم، ما به طور مداوم بر روی محصولات مناسب برای شرایط مناسب تمرکز می کنیم.”

برای آمریکای شمالی، ایستگاه‌های تحقیقاتی محلی در San Juan Bautista، CA، Myakka City، FL، و Culiacan، MX، ژنتیک منطقه‌ای سازگار را تضمین می‌کنند. لوئیس ماس، مدیر ارشد ایستگاه / تحقیق و توسعه برای Enza Zaden ایالات متحده آمریکا است. ماس با تکیه بر یک ماموریت طولانی مدت برای ایفای نقشی پویا در بهبود دسترسی به غذای سالم، و به دنبال آن دکتری در اصلاح نباتات و ژنتیک، و بیش از یک دهه تجربه اصلاح نژادی در ایالات متحده و جهان، مسئول هدایت عملیاتی و استراتژیک این سازمان است. سازمان تحقیقات آمریکای شمالی

HREZ، مجموعه تغییر دهنده بازی Enza Zaden از گونه‌های گوجه‌فرنگی با مقاومت بالا (HR) در برابر ویروس روگوز قهوه‌ای گوجه‌فرنگی (ToBRFV)، نمونه تأثیرگذاری جهانی دیگری را ارائه می‌کند که برای پرورش‌دهندگان گوجه‌فرنگی به خانه می‌آید. همراه با اقدامات بهداشتی گیاهی سختگیرانه، مقاومت بالا به عنوان یک ابزار کلیدی برای غلبه بر تاثیر مخرب ویروس بسیار قابل انتقال شناسایی شد. کمتر از شش سال پس از کشف یک ژن مقاومت در بانک ژنی خود، Enza Zaden انواع HREZ را در همه انواع گوجه فرنگی معرفی کرد. جدول زمانی فشرده‌ای که طی آن انزا زادن توانست مقاومت بالایی را ارائه دهد، صنعت جهانی گوجه‌فرنگی را قادر ساخته تا با اطمینان دوباره تنظیم شود.

برای اطلاعات بیشتر:
انزا زاده
[email protected]
www.enzazaden.com



منبع

از سال 1938، Enza Zaden دامنه نوآوری خود را در پرورش بذر گسترش داده است تا کشورهای سراسر جهان را شامل شود. هشتاد و پنج سال بعد، این شرکت بیش از 2000 نفر را استخدام می کند و سالانه 30 درصد از فروش را دوباره در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند. در ایالات متحده، مکزیک و کانادا، Enza Zaden بیشتر به دلیل کشت محافظت شده گوجه فرنگی، فلفل، خیار، و کاهو با محیط کنترل شده کشاورزی (CEA) و همچنین کاهو، اسفناج، و برنامه های جدیدتر در هندوانه بدون دانه، پیاز و بیشتر.

Enza Zaden محیطی پرارزش را فراهم می کند که در آن متخصصان برتر کشاورزی می توانند اهداف خود را برای محصولات بهتر دنبال کنند و در عین حال نقش عملی را در تقویت سیستم غذایی ایفا کنند. ماس گفت: از اتحادیه اروپا گرفته تا آفریقا، آمریکای مرکزی و جنوبی، استرالیا، نیوزیلند، هند و آسیای جنوب شرقی و البته آمریکای شمالی، ما برای تغذیه جهان پرورش می‌دهیم و به انجام درست کارها اعتقاد داریم.

ماس توضیح می‌دهد که اگرچه فناوری‌ها و منابع اصلاحی در بین شرکت‌های بذر نسبتاً سازگار هستند، ظرفیت ارائه محصولات تجاری در مقیاس تحت تأثیر ساختار سازمانی و تمرکز شرکت است. ساختار نسبتاً مسطح Enza Zaden به پرورش دهندگان، فروش، بازاریابی و توسعه محصول امکان همکاری و مالکیت را می دهد و در عین حال بینش مستمری را در مورد نیازهای پرورش دهندگان و بازارهای مورد نیاز به دست می آورند. ماس می گوید: «ما هم پیشگام و هم مبتکر در اصلاح نباتات هستیم و به عنوان یک تیم، به طور مداوم بر روی محصولات مناسب برای شرایط مناسب، در آمریکای شمالی و در سراسر جهان تمرکز می کنیم.

برخی از موفقیت‌های اخیر این شرکت در آمریکای شمالی شامل برنامه هندوانه بدون هسته است که در کمتر از پنج سال، انواع برتر را برای تمام مناطق تولید عمده تولید کرده است. یک گوجه فرنگی فرآوری هیبریدی که در کمتر از 6 سال تولید شد که دارای کیفیت میوه بالاتر، عملکرد بهتر و مقاومت بهتر در برابر بیماری نسبت به رقبا است. و دو پیاز قرمز روز بلند که در بازار آمریکای شمالی به شدت در حال آمدن هستند. در سطح جهانی، ایستگاه‌های تحقیقاتی آمریکای شمالی موفقیت‌هایی مانند تایلا، پیاز زردی که به سرعت در حال بالا بردن سطح کیفیت و مقاومت در برابر بیماری ریشه در برزیل است، به دست آورده‌اند. رد کوچ، پیاز قرمزی که به یکی از پر کشت‌ترین‌ها در غرب آفریقا تبدیل شده است. و ایگوازو، فلفل قرمز که اکنون به طور گسترده در سراسر آمریکای مرکزی و جنوبی کشت می شود.