تاثیر گلهای شاخه بریده محلی”

ما نه تنها شغلی را برون سپاری می کنیم که کشاورزان در ایالات متحده می توانند انجام دهند، بلکه تأثیر زیست محیطی بسیار زیادی بر نحوه رشد و ارسال گل ها به سطح بین المللی نیز دارد. تولید گل های شاخه بریده اغلب شامل استفاده از مقادیر زیادی آب، آفت کش ها و سایر مواد شیمیایی است. این مواد شیمیایی می تواند منابع آب را آلوده کرده و به سلامت کارگران و جوامع اطراف آسیب برساند.

ایالات متحده، به ویژه کالیفرنیا، زمانی یکی از تولیدکنندگان پیشرو در گل های شاخه بریده بود که در سطح بین المللی فروخته می شد. امروزه، 80 درصد گل های شاخه بریده در ایالات متحده از کشورهای دیگر، عمدتا از آمریکای جنوبی و آفریقا وارد می شود.

در سال 1991، ایالات متحده تجارت کوکا را سرکوب کرد و قانون ترویج تجارت و ریشه‌کنی مواد مخدر آند (ATPDEA) را تصویب کرد که واردات بدون عوارض گمرکی را برای برخی از محصولات آمریکای جنوبی مانند گیاهان زنده و گل‌ها فراهم می‌کرد. برای پرورش دهندگان گل ایالات متحده، این منجر به کاهش قابل توجهی در سهم آنها از بازار ایالات متحده شد، به طوری که سهم بازار از 64٪ به حدود 20٪ در سال 2007 کاهش یافت. در حالی که برخی از مشاغل ایالات متحده از تجارت گسترده منتفع شده اند، کشاورزان گل ایالات متحده منتفع نشده اند. تجارت بین المللی گل شاخه بریده یک صنعت 36.4 میلیارد دلاری است.

علاوه بر این، حمل و نقل گل های شاخه بریده در سراسر جهان دارای ردپای کربن قابل توجهی است و به تغییرات آب و هوایی کمک می کند. این صنعت اغلب شامل شیوه های کار استثماری است، به طوری که کارگران در کشورهای در حال توسعه دستمزدهای بسیار پایینی دریافت می کنند و در شرایط بد کاری قرار می گیرند. مصرف کنندگانی که در مورد اثرات زیست محیطی و اجتماعی صنعت گل بریده نگران هستند، به طور فزاینده ای به دنبال گل های محلی رشد یافته و تولید شده پایدار به عنوان جایگزین هستند. شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد صنعت گل بریده جهانی در Flower Confidential اثر امی استوارت بخوانید.

در adirondackalmanack.com بیشتر بخوانید



منبع