تامین مالی تجارت گل

بنابراین، هنگامی که شرکت او اخراج شد، او به خانه خود به ماساچوست نقل مکان کرد و برای کسب اطلاعات بیشتر به خدمه یک مزرعه ارگانیک پیوست. تقریباً در همان زمان، یکی از برادرانش، طراح شرکت وینستون فلاورز، به او گفت که یافتن گلهای خوش تراش چقدر سخت است. او می‌گوید: «و این درست است، زیرا وقتی آنها از کالیفرنیا یا خارج از کشور ارسال می‌شوند، تا زمانی که به شما برسند، 20 درصد جعبه خراب می‌شود و شکوفه‌ها خراب می‌شوند.» به نظر می رسید که مزارع سبزیجات کوچک زیادی وجود دارد که در منطقه بوستون بزرگ خدمت می کنند، اما او حتی یک پرورش دهنده گل محلی را نمی شناخت. او می‌گوید: «مادر من همیشه انگشت شست سبز داشت و در حیاط سبزی و گیاه و گل می‌کارید، بنابراین من بیرون رفتم و علف‌ها را پاره کردم و شروع به کاشت گل و فروش آن‌ها کردم و از آنجا تقاضا بیشتر شد. و رشد کرد.”

این کسب و کار – به نام مزارع Fivefork برای پنج خواهر و برادر لام که همگی به همراه والدینشان کمک می کنند – به سرعت گسترش یافت و در سال 2013 به خانه فعلی خود، یک مزرعه 38 هکتاری در آپتون نقل مکان کرد. لام ها اکنون دارای هفت گلخانه و مزرعه کاشت هستند. لام می‌گوید که همه از روش‌های ارگانیک و پایدار استفاده می‌کنند و در گل‌های شاخه بریده تخصص دارند، با انواعی که مشتریان اغلب در جای دیگری نمی‌توانند آن‌ها را پیدا کنند، مانند لاله‌های جدید، نرگس، شقایق‌ها، راننکولوس و سنبل‌ها. اما تمرکز روی گل محمدی و گل صد تومانی است.

در سال 2012، گریس لام در شهر نیویورک مشغول به کار به عنوان یک معامله گر فروش سهام بود. همانطور که والدین می گویند، این یک “شغل خوب” بود و یک سبک زندگی شهری رشک برانگیز را ارائه می داد. با این حال لام احساس کرد چیزی اشتباه است. او می‌گوید: «من در نقطه‌ای از زندگی‌ام بودم و در میز تجاری کوچکم کار می‌کردم، به نوعی به این فکر می‌کردم که می‌خواهم با زندگی‌ام چه کار دیگری انجام دهم – و هر روز به Bloomberg.com نگاه نمی‌کردم. ” او سال‌ها رویای این را داشت که تقریباً برعکس این کار را انجام دهد: اداره یک مزرعه سبزیجات.

در harvardmagazine.com بیشتر بخوانید



منبع