تحقیقات جدید مصرف کننده در مورد شیوه های پایدار در صنعت گل منتشر شد

این پروژه توسط صندوق بازاریابی گل (FMF)، همراه با حامیان مشترک، BloomNet®، یک شرکت خدمات گل که به بیش از 5000 گل فروشی محلی در سراسر کشور خدمات می دهد، و Syndicate Sales، یک تولید کننده/تامین کننده پیشرو کالاهای سخت گل برای گل فروشی های خرده فروشی تامین شد. .

یافته‌های کلیدی شامل بینش‌هایی درباره تمایل مصرف‌کنندگان به خرید و پرداخت هزینه‌های اضافی برای گل‌ها از خرده‌فروشانی است که پایداری را در کسب‌وکارشان تمرین می‌کنند. این داده‌ها همچنین نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان کجا و چند وقت یک‌بار خرید گل را علامت‌گذاری می‌کنند، با اکثریتی که گل را سه تا چهار بار در سال (35.0٪) تا یک یا دو بار در سال (22.1٪) به صورت حضوری (65.3٪) خریداری می‌کنند.

علاوه بر این، گزارش نهایی شامل یافته‌هایی است که بر اساس سن، تحصیلات، درآمد، جنسیت و قومیت بررسی شده است تا بینش‌های دقیق‌تری را برای خرده‌فروشان ارائه دهد تا در هنگام در نظر گرفتن پایگاه مشتری هدف خود از آنها استفاده کنند.

نتایج یک مطالعه تحقیقاتی جدید مصرف‌کننده، «ادراکات مصرف‌کننده ایالات متحده و تمایل به پرداخت برای عملکردهای زیست‌محیطی پایدار در صنعت گل»، اکنون منتشر شده است. این مطالعه توسط محققان دانشگاه ایالتی می سی سی پی (MSU) و دانشگاه ایالتی تگزاس (TSU) رهبری شد.

برای خواندن گزارش کامل اینجا کلیک کنید



منبع هدف اصلی این مطالعه به دست آوردن درک درستی از ادراکات مصرف‌کننده است زیرا آنها با شیوه‌های پایدار و سازگار با محیط‌زیست ارائه‌دهندگان گل خرده‌فروشی مرتبط هستند.

این مطالعه داده‌ها را از طریق یک نظرسنجی آنلاین جمع‌آوری کرد که نمونه‌ای از بیش از 2000 پاسخ را ارائه می‌دهد که با جمعیت کلی ایالات متحده مطابقت دارد. برای اطمینان از معنی دارترین نتایج برای صنعت. ابزار نظرسنجی شامل 31 سوال در چهار بخش مختلف بود و با استفاده از نظرسنجی‌های گذشته جمع‌آوری شد که ترجیحات و عادت‌های خرید مصرف‌کنندگان را برای محصولات گل و دیدگاه‌ها نسبت به گواهی‌ها و جوایز زیست‌محیطی بررسی می‌کرد.

تمرکز در داده ها شامل گل های محلی، ارگانیک، تجارت منصفانه، کمپوست، مواد چند منظوره و موارد دیگر است. اکتشافات شامل عبارات محرکی مانند «منبع محلی» است که هنگام تصمیم گیری مصرف کنندگان برای خرید تأثیرگذار باشد. خرده‌فروشان می‌توانند از این یافته‌ها برای ترویج بهتر شیوه‌های پایدار خود برای مصرف‌کنندگان به شیوه‌هایی که مصرف‌کنندگان می‌خواهند ببینند، استفاده کنند.

این نتایج و داده‌های مصرف‌کننده به هزاران ارائه‌دهنده گل کمک می‌کند تا در مورد چگونگی ساختار کسب‌وکارشان برای سازگاری با محیط‌زیست به روش‌هایی که مصرف‌کنندگان بیشتر به آن اهمیت می‌دهند، تصمیم‌گیری کنند.

مصرف کنندگان پایداری را در ذهن دارند و 50 درصد یا بیشتر از شرکت کنندگان تمایل به پرداخت 10 درصد یا بیشتر برای همه ویژگی های پایدار ارائه شده در مطالعه نشان دادند. از شرکت کنندگان خواسته شد تا فهرستی از ویژگی های زیست محیطی را از مهم ترین به کم اهمیت ترین رتبه بندی کنند، که نشان می دهد کدام شیوه های پایدار برای هر گروه مصرف کننده بیشترین اهمیت را دارند.