ترکیب نرم افزار و مشاوره توسط Priva باعث می شود که کشت در Lugt Lisianthus پایدارتر شود

Wilbert و Wesley به کنترل‌های آب و هوا و روشنایی در Priva Office Direct و Priva Operator نگاه می‌کنند

وقتی این مکالمه انجام می شود، به طور موقت در Lugt Lisianthus بسیار شلوغ است. در دو مکان در Honselersdijk و Monster، آنها چند روزی است که کمی بیشتر از حد معمول برداشت می کنند. یک هفته دیگر (8 مارس)، روز جهانی زن است که در حال حاضر افزایش تقاضا و قیمت های خوب را به همراه دارد. وسلی ون در لوگت، مسئول کشت در سایت هیولا، می‌گوید: «ما برای رسیدن به این قله تلاش کرده‌ایم و امیدواریم بیش از 20 درصد بیشتر از حد معمول کاهش دهیم.

لوگت لیزیانتوس
ایمیل: [email protected]
www.lugtlisianthus.com/nl

به زودی فول ال ای دی
نصب چراغ LED کامل در حال حاضر در چند محفظه در حال آزمایش است و Van der Lugt از نتایج راضی است. او می افزاید: «در تابستان، کل سایت به LED کامل تغییر خواهد کرد. “سپس مصرف انرژی یک قدم پایین تر خواهد رفت. از بین رفتن چراغ های HPS تعادل انرژی و رطوبت در گلخانه را تغییر می دهد. البته در آن مرحله، ما باید نگاهی دیگر به کنترل ها بیندازیم. جایی که می توانیم از حمایت ویلبرت و همکارانش استفاده کنیم.”


مشاور Priva ویلبرت لامرز و پرورش دهنده وسلی ون در لوگت

به گفته این شرکت، راندمان انرژی بالا در مکان جدید به دلیل استفاده از مفهوم Het Nieuwe Telen (راه جدید رشد)، در ترکیب با تجهیزات تجاری با کیفیت بالا (گلخانه با عایق کاری خوب، 2 CHP 1600 و 2700 مگاوات، سه نصب صفحه نمایش، تهویه فعال با استفاده از واحدهای تصفیه هوای تکنوکاس، نصب نور هیبریدی) و کنترل های روشنایی صفحه نمایش هوشمند و (مدولاسیون) که از طریق Priva Connext کنترل می شوند.

نصب نور هیبریدی با HPS و LED



منبع

یک همکاری دلپذیر با Priva
حتی قبل از راه اندازی گلخانه جدید در سال 2020، واضح بود که کنترل آب و هوا و روشنایی پیچیده است و نیاز به آماده سازی خوب و همچنین نظارت دقیق دارد. برای Lugt Lisianthus، طبیعی بود که دوباره به Priva و شریک آن Stolze Installatietechniek روی آورد. وسلی می گوید: «کسب و کار خانوادگی ما ده ها سال است که با Priva کار می کند. “سفارشی کردن سیستم های ما یک همکاری ایده آل بین تولید کننده، شریک نصب و Priva بوده است. چیزی که همیشه در همکاری با Priva برای ما جذاب بوده است این است که شما می توانید با افرادی در آنجا صحبت کنید که واقعاً نیازهای ما را درک می کنند. این در مورد معمول ما صادق است. مشاور ویلبرت لامرز و همچنین همکارش کوین دی کوک، که با او فرآیند “تزکیه آگاهانه انرژی” را به پایان رساندیم. آنها شرکای بزرگی برای ما هستند. آنها نیازهای کشت ما را برای تکنسین هایی که نرم افزار اندازه گیری و کنترل را سفارشی می کنند، ترجمه می کنند. آن‌ها می‌توانند به زبانی که من می‌فهمم، به من توضیح دهند که چرا چیزی ممکن است یا ممکن نیست. Priva در آن زمینه خوب عمل می‌کند، و این آنقدرها هم که به نظر می‌رسد آسان نیست.”

اپراتور خصوصی به شما یک دید کلی و آرامش خاطر می دهد
هر دو طرف برای بهینه سازی تمام کنترل ها و در دسترس قرار دادن آنها در یک نمای کلی روشن کار زیادی انجام داده اند. این به ویژه در سال اول عملیات صادق بود. این متخصص کشت خاطرنشان می کند: “هر گلخانه ای متفاوت است، و شناخت نکات زیر و رو به زمان نیاز دارد. منطقی است که گاهی اوقات مجبور به انجام برخی تنظیمات شوید.” “ما عمداً زمانی را برای تنظیم دقیق نصب‌ها و کنترل‌ها اختصاص می‌دهیم. این منجر به یک آب و هوای پایدار با کنترل‌های بهینه و کم مصرف شده است. با برنامه Priva Operator در تلفنم، می‌توانم همه چیز را در هر زمان و هر کجا که نیاز داشته باشم نظارت کنم. اگر می‌خواستم، می‌توانستم تنظیماتی را نیز انجام دهم، اما تا کنون واقعاً این کار ضروری نبوده است.”

بسیاری از کنترل های روشنایی، سفارشی برای گیاهان
نصب نور هیبریدی HPS و LED. لامپ ها به چهار گروه تقسیم می شوند (1 HPS، 3 LED (با قابلیت کاهش نور)) که امکان انعطاف پذیری در روشن و خاموش کردن سطح نور را فراهم می کند. Van der Lugt: “ما از کنترل روشنایی تعدیل کننده برای استفاده حداکثری از نور روز و تکمیل سطح نور در صورت نیاز برای دستیابی به مقدار PAR مورد نظر روزانه استفاده می کنیم. همچنین می خواهیم راه حل های نور سفارشی را برای گیاهان بر اساس مرحله رشد و تنوع آنها ارائه دهیم. در نتیجه، ما از شانزده کنترل مختلف استفاده می کنیم. در سایت دیگر، حتی تعداد بیشتری نیز وجود دارد. همه آنها باید در Connext از پیش تعریف شوند.”

برای اطلاعات بیشتر:
Priva
ایمیل: [email protected]
www.priva.com/nl

در سال 2020، Lugt Lisianthus یک گلخانه جدید با مساحت تقریبا 6 هکتار افتتاح کرد. تابستان آینده، این شرکت به فول ال‌ای‌دی روی می‌آورد که کشت را کارآمدتر می‌کند. پرورش دهنده Wesley van der Lugt این را تا حدی به نرم افزار و خدمات Priva نسبت می دهد. او در مورد این صحبت می کند که چگونه Priva Connext، با کنترل های روشنایی تعدیل شده، اپراتور و Priva Consultancy به این شرکت کمک می کنند تا تولید بسیار کارآمدی داشته باشد. ما در حال حاضر درو می کنیم.

راندمان انرژی بالا
علیرغم قیمت بالای انرژی، این شرکت هیچ گونه امتیازی در رژیم کشت قائل نشده است. “البته، هزینه ها در اینجا نیز افزایش یافته است. با این وجود، ما تصمیم آگاهانه برای حفظ همان دمای 24 ساعته گرفته ایم. به این ترتیب، نرخ رشد و کیفیت را در جایی که باید بالا نگه می داریم. بسیاری از ما همکاران همیشه دما را چند درجه پایین می آورند، اما پس از آن باید دوره کشت طولانی تر و تولید سالانه کمتر را نیز بپذیرید.”