تعویض سقف 1500 متری در مرکز باغ فولک استون در کنت

این نظرات توسط مشاوران تکرار شد: “مشاوران ساختمانی INVVU طراحان/مدیران پروژه اصلی این پروژه بودند. ما بسیار تحت تاثیر حرفه ای بودن، کیفیت کار، و شیوه های کاری کلی Ebtech Glasshouse Systems Ltd قرار گرفتیم.”

بهداشت و ایمنی به خوبی توسط مدیر پروژه در محل ما که با تمام چالش‌های روزمره سروکار داشت، کنترل شد.

این کار در حالی انجام شد که مرکز به فعالیت خود ادامه داد. بنابراین، یک رابطه کاری نزدیک کلید موفقیت آن بود.

خوشایندترین چیز در مورد پروژه نظراتی بود که افسر کنترل ساختمان هنگام بازدید از پروژه بیان کرد: “اجازه دارم از این فرصت استفاده کنم و کیفیت پایان سقف وسیعی را که شما آن را برداشته و با سقف جدید جایگزین کردید، تحسین کنم. و تمام کارهای مرتبط با آن.

کار درخشان و ادای احترام واقعی به کسب و کار شما، نصب با کیفیت با استفاده از مواد با کیفیت، و تیم با کیفیت! اندی بنزیس، بازرس سایت MICWCI

“لطفاً نظرات من را برای تیم تکرار کنید و به آنها برای دریافت گزارش از یک بازرس ساختمان تبریک بگویید. شایسته است!”

“کیفیت درخشید و امروز احتمالاً روز خوبی برای بازرسی نهایی به دلیل آب و هوای نامناسب برای آزمایش یکپارچگی سقف بود که از آن عبور کرد.

“تیم نصب در محل بی عیب و نقص بودند و گفتگوی مدیر مرکز نظر خود من را تکرار کرد که تیم در تمام مدت به صورت حرفه ای کار کرده و با یک مرکز بازرگانی باز با سهولت و همکاری با کارکنان مرکز برخورد کرده است.

برای اطلاعات بیشتر:
فیل کراکر
سیستم های گلخانه ای Ebtech
تلفن: 01964 621726
تلفن همراه: 07841 051887
[email protected]
www.ebtechglasshouses.co.uk



منبع

“طراح اصلی ما، کریستوفر جی. لمب، عنوان “بهترین سقف‌سازهایی را که تا به حال با آنها کار کرده است” به آن‌ها اعطا کرد – و این یک تمجید است – اما جای اعتبار است!

با برداشتن ورق های سقف پلی کربنات موجود، منطقه با پانل های ساندویچ 120 میلی متری با پانل های سبک و دیوار جانبی و راس های شیروانی در 80 میلی متر پوشیده شد.

سیستم‌های شیشه‌خانه Ebtech پوشش مجدد سقف را در پانل‌های ساندویچ کامپوزیتی 1500 متر مربع از گلخانه‌ای چهار خلیجی در مرکز باغ فولک استون تکمیل کرده‌اند.