تغییرات مدیریتی در Kuehne+Nagel

دکتر Joerg Wolle، رئیس هیئت مدیره Kuehne+Nagel International AG، گفت: “ما بسیار خرسندیم که مایکل آلدول، یک مدیر اجرایی اثبات شده از درون رده های خود را به عنوان جانشین اتو شاخت در هیئت مدیره منصوب می کنیم. این انتصاب، توسعه مداوم Kuehne+Nagel را به عنوان رهبر بازار جهانی در دریا لجستیک تضمین می کند. از طرف کل هیئت مدیره، می خواهم از Otto Schacht به خاطر سال ها مشارکت برجسته او در توسعه Sea Logistics تشکر کنم. بزرگترین واحد تجاری. او نقش بسیار مهمی در موفقیت این واحد داشته است.”



منبع

اتو شاخت (متولد 1959)، پس از 26 سال تصدی موفق در Kuehne+Nagel (از سال 2012 در هیئت مدیره)، در آینده وظایف مشاوره ای را برای گروه Kuehne+Nagel با تمرکز بر لجستیک دریایی انجام خواهد داد. او به حفظ روابط طولانی مدت با خطوط کشتیرانی و حمایت از برنامه های پایداری گروه ادامه خواهد داد.

هیئت مدیره Kuehne+Nagel International AG مایکل آلدول را از اول اکتبر 2023 به هیئت مدیره خود منصوب می کند.

مایکل آلدول، ملیت نیوزلند متولد 1984، کار خود را در سال 2008 با Kuehne+Nagel در اوکلند، نیوزلند آغاز کرد. او دارای تجربه رهبری بین المللی در آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و قاره آمریکا است که اخیراً به عنوان رئیس منطقه شمال شرق ایالات متحده در جرسی سیتی، نیوجرسی، فعالیت می کند. از ژانویه 2023، او در Schindellegi، سوئیس مستقر است و مسئول محصولات Sea Logistics، فروش و بازاریابی در سراسر جهان است. مایکل آلدول دارای مدرک لیسانس بازرگانی و مدیریت از دانشگاه لینکلن، نیوزلند، و فارغ التحصیل برنامه اجرایی استانفورد از دانشکده تحصیلات تکمیلی بازرگانی دانشگاه استنفورد، کالیفرنیا است.

اتو شاخت و مایکل آلدول، کوئنه + ناگل