“تقاضای بازار برای دستگاه های USB یکبار مصرف دما و رطوبت به رشد خود ادامه می دهد.”

وی ادامه داد: با کاهش بارهای دریایی، فرا رسیدن فصل اوج میوه و افزایش حجم تجارت، تقاضای بازار برای دستگاه های چوبگیر دما و رطوبت نیز افزایش یافته است و حجم فروش فعلی ما نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به دو برابر شده است.

سيا گفت: كمبود چيپس در بازار مدتي است كه ادامه دارد، اما قبل از بروز كمبود، بحث مقابله با عرضه كنندگان و ذخيره سازي را آغاز كرديم تا بتوانيم توليد و عرضه را تثبيت كنيم.

این فصل اوج میوه در نیمکره شمالی است. با افزایش حجم واردات و صادرات صنعت میوه، تقاضای بازار برای سنج های دمایی مورد استفاده در لجستیک نیز افزایش یافته است.

برای اطلاعات بیشتر:
سیا وانگ

BEIJING SINO-AGRICULTURAL BIOSCIENCES CO., LTD

Beijing Sino-agricultural Biosciences Co., Ltd. تولید کننده و فروشنده دستگاه های ثبت کننده دما و رطوبت است. سیا از این شرکت تقاضای بازار برای محصولات اخیر را معرفی کرد. “سری ثبت کننده دما و رطوبت 4G هنوز کامل نشده است و شبکه به اندازه کافی برای پوشش مناطق کافی نیست. به خصوص در محیط ناپایدار صنعت تراشه، هزینه های ساخت افزایش یافته است. بنابراین، ما فروش محصولات 4G را به حالت تعلیق درآوریم. در ابتدای سال گذشته و بر تبلیغات و فروش METECH اصلی متمرکز شد. فروش دستگاه های دمایی USB یکبار مصرف METECH ما در سال های اخیر به رشد خود ادامه داده است.”

واتساپ/تلفن: 13436307220 86+



منبع

“علاوه بر مزیت قیمت، ما سنسور دمای دیجیتال TI را انتخاب می کنیم که دقت در دمای بالا و سازگاری بالایی دارد. محدوده دمایی این محصول -30 درجه سانتیگراد تا 70 درجه سانتیگراد است، دقت در 0.5± درجه سانتیگراد است. /0.9 درجه فارنهایت، و وضوح اندازه گیری دما می تواند به 0.01 درجه سانتیگراد / درجه فارنهایت برسد. حداکثر ظرفیت 14400 رکورد است و دوره ضبط می تواند حداکثر به 120 روز برسد.”

به گزارش «سیا»، دستگاه چوب یکبار مصرف Metech از بسته بندی مناسب برای مواد غذایی استفاده می کند که ایمن و ضد آب است. استفاده از لاگر بسیار آسان است، مشتریان فقط باید دستگاه را به رایانه وصل کنند و گزارش دمای PDF به طور خودکار بدون هیچ نرم افزار یا خواننده ای تولید می شود. سیا هنگام صحبت در مورد مزایای این محصول گفت: “مزیت اصلی Metech کارایی بالای آن است که می تواند نیازهای اساسی تجار و بازرگانان را برآورده کند. سنج دمای USB غیر شبکه ای است و 6 تا 10 برابر است. ارزان تر از محصولات 4G.”