تقاضای زیاد برای مخلوط گل از آفریقای جنوبی

محصول در تمام طول سال در دسترس است. “مخلوط گل” و ویولا از جمله کالاهای پرطرفدار هستند که گلبرگ های رز در روز مادر و همچنین روز ولنتاین بسیار محبوب هستند. با این حال، بیشترین علاقه به مخلوط‌های شکوفه است که در قالب‌های سینی مختلف به عمده‌فروش‌ها و همچنین به فروشگاه‌های خرده‌فروشی کوچک‌تر فروخته می‌شوند. برای درخواست‌های ویژه، ما انواع تک در ظروف و اندازه‌های مختلف را نیز می‌فروشیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
یورگن هوبونیگ
Zimpelmann Select-Fruit GmbH & Co. KG
خیابان رادربرگر 202
50968، کلن
تلفن: +49 (0) 221 – 36 79 47 0
فکس: +49 (0) 221 – 36 79 47 99
ایمیل: [email protected]
https://www.select-fruit.de



منبع

“آشپزخانه ها به دلیل کمبود پرسنل، از جمله موارد دیگر، زمان کافی برای تهیه محصولات تازه را ندارند. بنابراین، محصولات آماده برای طبخ ما با کیفیت بالا خریداری می شود که آشپزها اساساً فقط باید کالاها را از پوسته خارج کنند. و آنها را داخل قابلمه یا ماهیتابه بریزید زیرا رشته ها و اینها را هم ما از قبل جدا می کنیم.”

یورگن هوبونیگ و نیکول هوبونیگ

فروش در رستوران ها و هتل ها
در طول همه گیری، او 15 تا 20 درصد کاهش فروش داشت. “پایگاه مشتریان ما را می توان در طیف گسترده ای از مناطق یافت، که همچنین کم و بیش دارای عملکرد “بازتوزیع” هستند. برای مثال، یکی از مشتریان ما از منطقه Allgäu، تقریباً تمام هتل ها و رستوران های برتر را در اختیار دارد. Hubounig می گوید، بنابراین ما فقط مشتریان عمده در مناطق شهری مانند هامبورگ، برلین و مونیخ نداریم، بلکه مشتریانی نیز داریم که خریداران عالی از مناطق مربوطه را هدف قرار می دهند.

به گفته یورگن هوبونیگ، مدیر عامل Zimpelmann Select-Fruit GmbH & Co. KG، قیمت گل های خوراکی از آفریقای جنوبی همیشه ثابت بوده است. “در صنعت حمل و نقل هوایی، به تک تک موارد نگاه می شود، به عبارت دیگر: چگونه تعرفه های پروازهای فردی هفته به هفته توسعه می یابد. قیمت ها از آفریقای جنوبی و اسرائیل تاکنون ثابت مانده اند. اما در طول همه گیری، قیمت ها با انتقال مقادیر زیادی ماسک و دارو، سطوح به شدت تغییر کرد. حمل و نقل هوایی از آسیا در آن زمان ناگهان بین 50 تا 70 درصد گران شد. با این حال، وضعیت به سطح عادی بازگشته است.

تصاویر از Zimpelmann Select-Fruit GmbH & Co. KG

فروش اصلی با کالای پرواز
او گفت، با این حال، تجارت اصلی این شرکت مستقر در کلن، واردات محصولاتی مانند نخود لوبیا و شکر از کنیا و انبه و پاپایا از پرو، مکزیک، برزیل، جمهوری دومینیکن و سایر کشورها است. “برای دهه ها، تامین کنندگان ما کالاهای ما را با برند داخلی و قانونی محافظت شده “Select” به بازار عرضه کرده اند. زمانی که مستقیماً با خرده‌فروشان مواد غذایی همکاری می‌کردیم، تجارت گل همچنان سهم بیشتری را به خود اختصاص می‌داد، به‌ویژه در کریسمس، مقدار زیادی در این زمینه به فروش می‌رسید، اما از آن زمان به دلیل عدم امکان همکاری خوب با آنها، آن را متوقف کردیم. “

تقاضای زیاد برای مخلوط گل
او همچنین گلهای خوراکی را از اسرائیل عرضه می کرد، اما می گوید که فقط بر روی کالاهای آفریقای جنوبی تمرکز می کند. هوبونیگ گفت: «از آنجایی که ما مقدار زیادی سبزیجات کوچک از آفریقای جنوبی می فروشیم، گل های خوراکی را مستقیماً با آنها وارد می کنیم.

Hubounig در سال 2013 از خانواده Zimpelmann که قبلاً شرکت را به مدت 20 سال اداره می کردند، شرکت را در اختیار گرفت.

او می‌گوید در نتیجه، بر فروش به بازارهای عمده‌فروشی و فروشگاه‌های C&C در آلمان و اتریش متمرکز شده است. مطمئناً کالاهای ما دوباره از طریق مشتریان عمده فروشی ما به خرده فروشان مواد غذایی نیز می رسد. اما این دیگر تمرکز مستقیم ما نیست.» Hubounig توضیح می‌دهد: «ما عمدتاً از هواپیماهای مسافربری برای واردات کالاهای خود استفاده می‌کنیم که از کشورهای مبدأ بدون حمل و نقل برمی‌گردند، که به طور مثبت در تراز CO2 منعکس می‌شود. علاوه بر این، از این طریق می‌توانیم از کشاورزان و بازرگانان کشورهای مبدأ نیز حمایت بیشتری کنیم.»

گل های آفریقای جنوبی در جعبه های هشت سینی، هر کدام با واحد اندازه های مختلف به بازار عرضه می شوند. “برخی از مشتریان عمده گل ها را تا پاییز از ما می خرند، یعنی زمانی که تولید خودشان به پایان می رسد. در این فرآیند، ما بسته بندی های 400 تا 500 گرمی را نیز به صورت عمده می فروشیم.”