توسعه دهنده ربات Honest AgTech اعلام ورشکستگی کرد، راه اندازی مجدد در حال بررسی است

وقتی از کیوریتور کلاوس از Heemstede پرسیده شد، می‌گوید که به راه‌اندازی مجدد امیدوار است. او از «فناوری زیبا» صحبت می کند که واقعاً «بازار را تکمیل می کند».

برای اطلاعات بیشتر:
AgTech صادقانه
[email protected]
www.honest.ag



منبع ورشکستگی، که در 27 ژوئن اعلام شد، با مرجع: 15.nho.23.135.F.1300.1.23 ثبت شده است. آقای AMHJL Claus به عنوان امین منصوب شد.

در Honest AgTech، ویراستاران نتوانستند کسی را در صبح پنج‌شنبه به دست آورند.

همه کاره شدن با سنسورها
Honest Agtech در آوریل 2020 در اتاق بازرگانی ثبت شد. از پاییز گذشته، اخبار به طور مرتب منتشر شده است. بهار امسال، این ربات که شامل یک قاب بالایی برای درمان محصولات UV-C است، برای اولین بار در Fruit Logistica در برلین به نمایش گذاشته شد.

Honest در تجهیز ربات به حسگرها همه کاره شده است. ربات نمایش داده شده در برلین مجهز به دوربین های سه بعدی، سنسورهای لیدار 2 و 3 بعدی و سنسورهای اولتراسونیک است. نقطه شروع سازنده ربات این است که ربات باید تا حد امکان ایمن باشد و مقررات اروپایی برای رانندگی خودران را پیش بینی کند. در کنار تمام سنسورها، نرم افزار نیز برای این کار بسیار مهم است.

راه اندازی این شرکت توسط Viscon به عنوان سرمایه گذاران اولیه پشتیبانی شد. انصاف بیست نفر را استخدام می کند. گیرنده Haut Legal & Tax می‌گوید، مهم است که آن افراد را با «ویژگی‌های بسیار خاص» نگه دارید. او انتظار دارد که بتواند در اواسط ژوئیه پاسخ قطعی در این مورد بدهد. زمان کافی برای راه اندازی مجدد فناوری وجود دارد. با این حال، در هفته های آینده باید مشخص شود که چه اتفاقی برای افراد شاغل در Honest خواهد افتاد.

توسعه دهنده ربات هلندی Honest AgTech BV ورشکست شده است. در 27 ژوئن، دادگاه ناحیه نورد هلند ورشکستگی شرکت مستقر در دلفت را اعلام کرد. این سازنده ربات که به خاطر یک ربات باغبانی رانندگی بسیار خودمختار شهرت دارد، خود اعلام ورشکستگی کرد. کمبود نقدینگی وجود داشت. راه اندازی مجدد در حال حاضر در حال بررسی است.