ثبت نام برای پنجاهمین سالگرد نمایش Farwest آغاز شد

سازمان دهندگان وعده یک نمایش سرگرم کننده را می دهند که مجموعه کاملی از متخصصان صنعت سبز، از جمله پرورش دهندگان مهد کودک و گلخانه، خرده فروشان مراکز چمن و باغ، متخصصان و طراحان محوطه سازی، پرورش دهندگان گیاهان، تامین کنندگان، ارائه دهندگان خدمات، دانشجویان، محققان، مدیران، رهبران و دیگران را گرد هم می آورد. با ارتباطات صنعتی

ثبت نام پرنده زود هنگام با صرفه جویی در هزینه تا 31 ژوئیه در دسترس است و قیمت های تخفیفی برای مجوزهای طبقه، تورهای مهد کودک و کارت سمینار آموزشی ارائه می دهد.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.



منبع

دو تور تمام روز از مهدکودک‌های محلی و مراکز باغ خرده‌فروشی قبل از نمایشگاه، از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه، 22 اوت آغاز می‌شود. طبقه نمایشگاه تجاری از 23 تا 25 اوت، ظهر تا 5 بعد از ظهر چهارشنبه، 10 صبح تا 5 بعد از ظهر باز خواهد بود. در روز پنجشنبه و از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر روز جمعه، و سمینارهای آموزشی در هر سه آن روز برگزار خواهد شد.

برای پنج دهه، شرکت کنندگان و غرفه داران از سراسر ایالات متحده و سراسر جهان برای دیدن فاروست و ایالت میزبان آن اورگان آمده اند. بر اساس گزارش وزارت کشاورزی اورگان، پرورش دهندگان مهدکودک و گلخانه ای این ایالت 1.38 میلیارد دلار مواد مهدکودک در سال 2022 فروختند.

نمایشگاه با بیش از 300 شرکت غرفه‌دار، از جمله تولیدکنندگان عمده‌فروش، عمده‌فروشان مجدد، مراکز باغ، طراحان منظر و ارائه‌دهندگان خدمات، ارائه‌دهندگان و تامین‌کنندگان خدمات متحد، و غیره مملو خواهد بود. تخمین زده می‌شود بیش از 4000 شرکت‌کننده و مهمان جدیدترین گیاهان، محصولات و خدمات موجود برای مشاغل باغبانی را مرور کنند. ویژگی های نمایش شامل موارد زیر است:

  • دو ویژگی مورد علاقه نمایش – نمایشگاه انواع جدید و نمایشگاه محصولات جدید – بهترین اکتشافات ژنتیکی جدید و کالاهای سختی که در سال های 2023 و 2024 به بازار می آیند را پیش نمایش خواهند داد. هیئتی از متخصصان و شرکت کنندگان درگیر جوایز و تمجیدها را برای محصول برتر صادر خواهند کرد. ورودی ها و شرکت های نمایشگاهی در سراسر نمایشگاه.
  • کارشناسان از تمام بخش‌های صنعت بیش از 45 سمینار آموزشی را در طول این رویداد ارائه خواهند کرد، از جمله جلسات کوچک رایگان که در مرکز راه‌حل درست در محل نمایشگاه تجاری برگزار می‌شود. شرکت کنندگان می توانند اعتبارات آموزش مداوم از جمله 10 ساعت اعتبار تأیید مجدد آفت کش ها را کسب کنند. سخنرانی روز چهارشنبه برای همه ثبت نام کنندگان رایگان خواهد بود. کارت تحصیلی دانشجویی و معلمی با تخفیف برای شرکت کنندگانی که مدارک شناسایی را از موسسه خود ارائه می دهند در دسترس است.
  • فرصت های شبکه در طول روز و عصر نمایش Farwest انجام می شود. رویداد شبکه Emergent از رهبران آینده در باغبانی دعوت می کند تا در ساعت 3:30 بعدازظهر چهارشنبه با یکدیگر دیدار و درباره اهداف شغلی خود صحبت کنند. از همه شرکت کنندگان و غرفه داران استقبال می شود که در جشن پنجاهمین سالگرد و رویداد Happy Hour که از ساعت 5 بعد از ظهر همان روز شروع می شود، بپیوندند. روز پنجشنبه، زنان در باغبانی در ساعت 3:30 بعد از ظهر گرد هم می آیند تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، ارتباطات ایجاد کنند و از رشد شغلی یکدیگر حمایت کنند. خزیدن میخانه بلافاصله بعد از ساعت 5 بعد از ظهر در Spirit of 77، در آن سوی خیابان از مرکز همایش اورگان آغاز می شود. سرگرمی تا عصر ادامه خواهد داشت.

ثبت نام شرکت کنندگان و غرفه داران اکنون برای پنجاهمین سالگرد نمایشگاه Farwest در پورتلند، اورگان باز است.

آلن نیمی، مدیر رویدادها در انجمن مهدکودک های اورگان، گفت: «برنامه سمینار ما برای کمک به متخصصان صنعت سبز طراحی شده است تا با سمینارهای جذاب در لبه رهبری فکر، به کسب و کار و حرفه خود کمک کند.

نمایشگاه و کنفرانس سه روزه تجاری از چهارشنبه، 23 اوت، تا جمعه، 25 آگوست، در مرکز همایش اورگان در پورتلند، اورگان برگزار می شود. این توسط انجمن مهدکودک های اورگان تولید می شود، گروه تجاری که نماینده صنعت مهدکودک نزدیک به 1.4 میلیارد دلاری اورگان است.

اسلون ادامه داد: “ما پیوندهای متقابل خود را با رویدادهای اجتماعی هیجان انگیز، غافلگیری های خود به خود و فضایی مملو از غرفه داران بزرگ تقویت خواهیم کرد.” این سه روز طوفانی با دست دادن، در آغوش گرفتن، ارتباط و سرگرمی خواهد بود. ما می خواهیم آن را به یادماندنی تبدیل کنیم.»

راب اسلون، رئیس Farwest Show، مالک Noname Nursery در Forest Grove، اورگان، گفت: “برای پنج دهه، Farwest یک اتحاد مجدد و یک میکس کننده همه در یک بوده است، جایی که مردم می توانند دوباره با مشتریان و دوستان قدیمی ارتباط برقرار کنند و با بسیاری از افراد جدید ملاقات کنند.” ما نمایشگاه فاروست 2023 را نه تنها جشنی از این تاریخ، بلکه سکوی پرتابی برای 50 سال آینده موفقیت در صنعت سبز می کنیم.