ثبت نام برای FlowerTrials 2023 باز است

منبع: FlowerTrials



منبع

در هفته 24، FlowerTrials دوباره از همه متخصصان گلکاری از سراسر جهان استقبال می کند. از 13 تا 16 ژوئن، 60 پرورش دهنده گیاهان گلدانی و بستر، نوآوری ها، مجموعه های چشمگیر و مفاهیم خلاقانه خود را ارائه می دهند. برای پرورش دهندگان، FlowerTrials یک نمای کلی از نوآوری های فصل آینده را با کارشناسان در محل ارائه اطلاعات فنی کشت ارائه می دهد. برای عمده فروشان و خرده فروشان، این رویداد فرصتی عالی برای صحبت با پرورش دهندگان، کشف انواع، و مشاهده و تأثیر بر روندها است.

رویداد نمادین به لطف مفهوم خانه باز
FlowerTrials به تعریف تصویر دنیای گلدان و گیاهان بستر ادامه می دهد: در سال 2022، بازدیدکنندگان از 89 کشور به این رویداد آمدند. موفقیت به دلیل مفهوم خانه باز غیررسمی است: پرورش دهندگان درهای خود را در 29 مکان مختلف باز می کنند. هر مکان FlowerTrials میزبان یکی از شرکت های شرکت کننده یا گروهی از غرفه داران است که امکانات را با هم به اشتراک می گذارند. همه مکان ها در سه منطقه جغرافیایی گروه بندی می شوند که برای توصیف بهتر مناطق گسترش یافته تغییر نام داده شده است. از امسال، بازدیدکنندگان در منطقه مرکزی، منطقه جنوبی و منطقه آلمان پذیرای بازدیدکنندگان هستند.

میلند، فلوریتک و والتر بلوم برای اولین بار نمایشگاه می‌کنند
سه شرکت کننده جدید توسط اعضا برای پیوستن به سازمان پذیرفته شده اند. شرکت بین المللی Meilland فرانسه که در انواع گل رز برای باغ ها و تراس ها تخصص دارد، طیف وسیعی از گل رزهای گلدانی خود را نشان می دهد. فلوریتک بخشی از اینچیو سیکوئن پیشرو ژاپنی است و گلدان های گلدانی، گلدانی و پیازی، سلوسیاهای گلدانی و ستاره های گلدانی خود را نشان می دهد. هلندی Walter Blom Plants BV مجموعه ای از گیاهان چند ساله خود را ارائه می دهد.

از هر کسی که قصد شرکت در FlowerTrials را دارد، درخواست می شود که از قبل در www.flowertrials.com ثبت نام کنند. یک ثبت نام مرکزی برای همه مکان ها کافی است. بازدیدکنندگان ثبت نام شده اطلاعات و خبرنامه هایی با آخرین نوآوری های پرورش دریافت خواهند کرد.