ثبت نام برای FlowerTrials 2023 باز است

رویداد نمادین به لطف مفهوم خانه باز
FlowerTrials همچنان یک رویداد کلیدی در صحنه گلدان و گیاهان بستر است: در سال 2022، بازدیدکنندگان از 89 کشور را به خود جذب کرد. موفقیت این رویداد به دلیل مفهوم فضای باز غیررسمی آن است: پرورش دهندگان درهای خود را در 29 مکان مختلف باز خواهند کرد. هر مکان میزبان یک غرفه‌دار یا گروهی از شرکت‌ها است که امکانات مشترکی را به اشتراک می‌گذارند. همه مکان‌ها در سه منطقه جغرافیایی دسته‌بندی شده‌اند که برای توصیف بهتر مناطق گسترش‌یافته تغییر نام داده‌اند. از امسال، بازدیدکنندگان می توانند از منطقه میانه، منطقه جنوبی و منطقه آلمان بازدید کنند.

صنعت گلدان و گچبری در سراسر جهان نمایندگی دارد
شرکت های زیر بار دیگر در FlowerTrials حضور خواهند داشت:

FlowerTrials® بار دیگر در هفته 24 از متخصصان باغبانی زینتی از سراسر جهان استقبال می کند. از 13 تا 16 ژوئن، کمتر از 60 پرورش دهنده گلدان و گیاهان بستر، نوآوری ها، طیف محصولات چشمگیر، و مفاهیم خلاقانه خود را ارائه خواهند داد. برای پرورش دهندگان، FlowerTrials آخرین نوآوری ها را برای فصل آینده با کارشناسانی که برای ارائه پشتیبانی فرهنگی آماده هستند، به نمایش می گذارد. برای عمده فروشان و خرده فروشان، این رویداد فرصتی برجسته برای ملاقات با پرورش دهندگان، بررسی انواع برتر و فرصتی برای مشاهده و تأثیرگذاری بر روندها است.

برای اطلاعات بیشتر:
آزمایشات گل
ژاکوبا ون بیرنویگ 97-1A
2215 کیلووات Voorhout
هلند
تلفن: +31 (0)71 – 364 91 01
فکس: +31 (0)71 – 364 91 02
[email protected]
www.flowertrials.com



منبع

منطقه جنوبی (هلند)
Anthura، Beekenkamp Plants، Danziger – Imperial گیاهان، Evanthia، Floranova، Florensis، Voltz Horticulture، Green Works، Hendriks Young Plants، HiBreeding، Jonge Planten Grünewald، KP Holland،

میلند، فلوریتک و والتر بلوم برای اولین بار نمایشگاه می‌کنند
سه شرکت کننده جدید توسط عضویت برای پیوستن به سازمان پذیرفته شده اند. شرکت فرانسوی Meilland International، متخصص در انواع گل رز برای باغ و پاسیو، مجموعه گل رزهای گلدانی خود را به نمایش می گذارد. فلوریتک، بخشی از شرکت ژاپنی پیشرو در بازار، Inochio Seikoen، اسپری، گل داودی گلدانی و باغی، گلدان گلدانی، و گلدان گلدانی را به نمایش خواهد گذاشت. هلندی Walter Blom Plants BV منتخبی از مجموعه چشمگیر چند ساله خود را ارائه می دهد.

منطقه آلمان (آلمان)
برونو نبلونگ، دانزیگر – بونگارتز، دومن اورنج، هاسینگر اورکیدین، وستوف.

همه افرادی که قصد بازدید از FlowerTrials را دارند باید از قبل در www.flowertrials.com ثبت نام کنند. یک ثبت نام مرکزی همه مکان ها را پوشش می دهد. بازدیدکنندگان ثبت نام شده اطلاعات و خبرنامه های منظمی را با آخرین نوآوری های پرورش دریافت خواهند کرد.

منطقه میانه (هلند)
ABZ Seeds، Agriom، AllPlant Young Plants، Benary Samenzucht، Brandkamp، Cohen Propagation Nursery، De Zonnebloem، Decock Plants، Dummen Orange، Elsner pac Vertriebsgesellschaft، Graff Breeding، Gruppo Padana، H.Hilisht. , Hortinno, Jaldety Plant Propagation Nurseries, Kientzler Jungpflanzen, Koppe Begonia, Lazzeri, Marathon Plants, MNP / Suntory, Morel Diffusion, Prudac, Royal Van Zanten, Schoneveld Breeding, Takii Europe, Vitroflora, Volmary.

P. vd Haak Handelskwekerij، PanAmerican Seed، Queen® Genetics، ساکاتا، گیاهان جوان اشنایدر، Selecta one، Sentier، Syngenta Flowers، Van den Bos Flowerbulbs.